Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Preßburg.Germane #142790:
"Kurnik, ked už tie SORy 25XX, 35XX, 45XX DPB má, tak nech ich aspoň vypravuje na linky zašité po okrajoch mesta. Napr. 56, 65, 99 a pod. ...nech nie sú cudzincom na očiach."

Mám dojem, že tam malo byť napísané "....nech nie sú mne na očiach". ? A na 99 bývajú celkom často (vlastne každý deň. Aj dnes poobede (cca. medzi 16:00 - 17:15) som tam videl minimálne dva. Aj na 56 a 65 som ich už videl.
Reply on: TeBeCe #142807:
no tak ďakujem pekne ? síce KDHákov nemám rád, ale aspoň ako jediná strana, ktorej leader pristúpil na svoju výmenu na poste šéfa strany, ale toto si teda riadne pohnojili. ? Takže Gyurkovsky mieri na vyššie méty a prechádza od zlodejiny na krajskej úrovni na krajskú ? dúfam, že sa nájde minimum choromyseľných čo ho zvolia, nakoľko si dotyčný dobre rozumie s leaderom Karloveskej mafie, takže ani rovnaké vady v charaktere by neboli prekvapujúce ☠
Reply on: ear4 #142812:
Rakúšania majú podstatne viac peňazí a podstatne sa viac zadlžujú oproti nám.
Reply on: Peter6607 #142811:
Ale bodaj by sa rozhodli! Unifikácia vozového parku.
Reply on: Peter6607 #142811:
Možno aj hej, ale pre varianty NBT či ako sa majú volať. ?
takto ma vyzerat MHD v tretom tisicroci. ta bratislavska je v 80tych rokoch toho druheho:
http://derstandard.at/1262209518002/Wiener-Linien-investieren-heuer-471-Mio-Euro

napriklad 150 novych ultra low floor elektriciek do roku 2014, 146 novych klbovych autobusov (uz teraz jazdia vo viedni len nizkopodlazne) do roku 2012
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=56643&idt=u&idg=4423&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Dufam, ze pri nakupovani novych kratkych t-busov sa DPB nerozhodne pre SOR. (pre datailistov: ma take iste zberace ako 6607)
Reply on: MatejBA #142809:
Malo to byt z Palace na Zlatych.
Reply on: david1 #142808:
Z polusu jazdi do auparku predsa 50, ci nie? ?
Reply on: Preßburg.Germane #142790:
Ja osobne nemam nic proti Sorom. Jazdieval som uz z prvymi ktore boli nasadene na L51 a 49.
Po tych rokoch su v omnoho lepsom stave ako Karosy.

Na Vajnorskej sa setri uz teraz mimo spicky konci L4 na Novom Meste a L96 teraz 196 bola skratena tiez po Nove Mesto.
Problemom je aj interval medzi linkami v smere z centra. Casto sa zhlukuju vozy za sebou.
Na premiestnovanie medzi centrami ti posluzi L65. Este ,ze si nechcel priame spojenie do Auparku aj ,ked to skoro je s L4.
Reply on: frenky #142804:
Isty cas bol stopercentne na 133/2 kazdy den , cez letne prazdniny bol tusim 133/4 ( to som si nie velmi isty ) a teraz uz neviem - bo nesledujem kazdy den vypravy,ale dik za objasnenie ?
Reply on: S499.1023 #142803:
predstavu mám takú, že niektoré vlaky budú končiť na Filiálke a niektoré budú pokračovať do Petržalky, IC vlaky budú chodiť z/do Viedne (2 páry denne ako je tomu teraz). Aj keď si neviem predstaviť, že by úplne prestali vlaky zo smeru TT a GA chodiť na Hlavnú stanicu. Určite napr. také osobáky, Nové Zámky - Bratislava - Kúty alebo Trnava - Bratislava - Malacky budú musieť chodiť cez Hlavnú stanicu. Tie vlaky, ktoré z východu prichádzajú do BA a končia tu, môžu končiť na Filiálke, príp. v Petržalke.
Reply on: Petto #142798:
Len pre poriadok, 1110 nie je pridelena na 133/4., ziadny Tedom nie je prideleny nikam. Vsetky sa tocia.
Reply on: no.ev.di. #142802:
Akú máš predstavu o organizácii vlakovej dopravy po otvorení tunela? Niektoré vlaky zo smerov GA a TT pojdu na hlavnú, iné do Petržalky?
Hlavne prosím, aby neodpovedal nikto iný.
Reply on: Valec #142792:
ale ale... to plánujete spáchať samovraždu či čo? ? podľa mňa sa spojenia Filiálky a Petržalky dočkáme, len to bude podľa mňa neskôr o jeden-dva roky. Tak či onak tá trať vyrieši s časti dopravu ľudí zo smerov GA a TT do oblasti Nivy a k viacerým linkám MHD + zmiznú hlasy za obnovenie liniek 81 a 82, keďže určite nejaké osobné vlaky a rýchliky pôjdu až z/do Petržalky. Keď na tomto železnice popracujú, tak MHD sa uľaví z časti avšak rozvoj trolejbusovej a električkkovej siete + obnovu vozového parku za mesto+DPB železnice nevykonajú ?
Reply on: Preßburg.Germane #142790:
Ty nie si z Bratislavy? A ja som si podľa nicku myslel, že si.
Ináč ako to vyzerá s tou MHD zadarmo, ktorá má byť v testovaní okolo marca? Či po voľbách sa na to už zabudlo ako na 25Trky voľakedy? ?
Reply on: Ámos #142781:
S tým umením by som súhlasil a ešte dodám, že aj cesty vedia stavať a tunely raziť. Predražené olejničky adorovať nebudem a dizajnovať asi vedia len malé veci - príkladom buď ten príšerný minibus alebo ľubovoľná staršia talianska lokomotíva či bus. Snáď jediný pekný taliansky prostriedok hromadnej dopravy je električka AnsaldoBreda Sirio ale tá si to zase kompenzuje spoľahlivosťou ?
Reply on: Valec #142797:
No bordel, hentie SORY by mali byť prednostne vyhradené už len na 67ku a nie ich mixovať do mesta na frekventovanú 50ku . Myslim si, keď môžu byť pridelené 1201 a 1218 na 32/6,7 , alebo 1110 na celodennej 70/133/4 ,tak sa dá aj hento, hoci je to iná vozovňa.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.