Reply on: S499.1023 #142819:
čo tým chceš povedať konkrétne? Že vlaky zo smeru GA/TT by mali chodiť niektoré na Hlavnú stanicu a niektoré na Filiálku? Zvrátené je čo konkrétne podľa teba? Tie osobáky napr. NZ - BA - KU? Ak si to myslíš, tak zdieľam tvoj názor. Podľa mňa by stačilo keby chodili v úseku BA - NZ a potom NZ - Štúrovo v pravidelných intervaloch, pričom kto by chcel ísť napr. zo Štúrova do Senca, tak by prestúpil v NZ na osobák/R do BA. Podobne by to malo byť vyriešené aj na ostaných tratiach kde vlaky premávajú podobným štýlom 110,120,121,127,140,150,160,170,172,173,180,188,190,191,193.
david1
Po tych rokoch su v omnoho lepsom stave ako Karosy.
Na Vajnorskej sa setri uz teraz mimo spicky konci L4 na Novom Meste a L96 teraz 196 bola skratena tiez po Nove Mesto.
Problemom je aj interval medzi linkami v smere z centra. Casto sa zhlukuju vozy za sebou.
Na premiestnovanie medzi centrami ti posluzi L65. Este ,ze si nechcel priame spojenie do Auparku aj ,ked to skoro je s L4.