http://www.fotodoprava.com/aktualnifoto_vloz.htm
Inak tuto čo pozerám fotky SOR-u NC 18 spoločnosti Veolia nevyzerá až tak zle.
Ale aj tak, nech nikto nevraví, že DPB na to nečakal kým sa tento typ trochu nezabehá. Výsledok tendra síce nie je jasný, no typujem 80percent, že do Bratislavy sa budú dodávať vozidlá NB / NC 18. Len mohli tomu prispôsobiť aj časť vozidlového parku 11 - 12m vozov. Namiesto rady BN počkať si na radu NB a dovtedy si vozidlá tejto dĺžkovej kategórie zapožičať.
Inak tuto čo pozerám fotky SOR-u NC 18 spoločnosti Veolia nevyzerá až tak zle.
Ale aj tak, nech nikto nevraví, že DPB na to nečakal kým sa tento typ trochu nezabehá. Výsledok tendra síce nie je jasný, no typujem 80percent, že do Bratislavy sa budú dodávať vozidlá NB / NC 18. Len mohli tomu prispôsobiť aj časť vozidlového parku 11 - 12m vozov. Namiesto rady BN počkať si na radu NB a dovtedy si vozidlá tejto dĺžkovej kategórie zapožičať.
Zvero
Ale k veci: to, ci tato uprava skutocne pomohla alebo nie, ukazu az statistiky nehodovosti na tomto mieste a v jeho okoli za najblizsi polrok az rok. Potom sa naozaj uvidi.
Jasne, ze to je nalepka na usta svojim sposobom, ale ja osobne si myslim ze teraz to tam bude urcite lepsie ako predtym, uz ked Ivan presvedcil aj dopravnych policajtov aby to schvalili, tak klobuk dole, ti su najpribrzdenejsi.
A ked sa najde este aj taky debil co si trufne predbehnut na tom mieste, mam dobry navod ako na nich: predlzit liniu s vodiacimi doskami
Na margo vobec takychto rieseni: su to overene veci, napriklad aj v rakusku tie sikany pred vstupom do obce...oni tam nie su nahodou, ale na to aby ti vodici isli naozaj pri vstupe do obce max 60 a nie 80. A vychadza to. Ked potom uz dalej zrychlis, to uz je slovensky problem, nie vsak rakusky. Ani ten by vsak nemusel uz dlho byt slovenskym, keby sa pouzili rakuske metody pri kontrolach tychto vodicov