"neboli by tie vlaky do Rajky viac využívané keby pokračovali na Slovensko?" - Boli. Ale stále nie "dostatočne". Asi to ešte pár rokov potrvá, ale dúfam, že sa dožijem (dvoj)hodinového taktu BA - Rajka ? . Každá linka hromadnej dopravy má úseky, kde je menej využitá. Riešením ale nie je zrušiť dané úseky, lebo potom sa stanú menej využívanými iné úseky. Tak zrušíme aj tie, až nakoniec zrušíme celú linku.
čím preukazuješ štátne občianstvo (nie príslušnosť k republike)? dala ti SR nejaké osvedčenie o ňom?
kedy si získal taký pas? nebolo to náhodou pred vstupom SR Schengenu?
dnes vycestuješ na OP a zostaneš v cudzine, ako ti odoberú OP?
bude ťa cudzí štát pri prihlasovaní k pobytu nútiť preukázať sa potvrdením odovzdaní OP a vyznačenom povolení k trvaléímu pobytu na jeho územní?
podľa Vykonávacieho protokolu k Schengenskej dohode občania členského štátu sa na hraniciach iného člena dohody majú právo preukazovať OP alebo identifikačnou kartou a nemožno ích nútiť, ani administratívnym opatrením, používať cestovný doklad (CP a pod.),
Lubi sa ti to super ?
Ten predný modelík TEDOMU, z boku vystrihovacky a prijemnu cestu praje...(obrazok), papiere o info o dopyte, vzadu popis trolejbusu 8Tr + pohladnicu a na modre tlačidlá foliovitý strieborný text DOPYT sem dal ja ? njekedy ho aj umyjem ? Aj mne sa lúbi naviac zo všetkých ?
PS: dnes obdrzala odomna foliovity text DVERE aj 1109
môže byť, vždy lepšie autobus ako nič... ale predsa, neboli by tie vlaky do Rajky viac využívané keby pokračovali na Slovensko? Keď už ľudia toľko pišťali ako potrebujú spojenie Rajka - BA, s tým, že by ešte z Bezenye a ostatných obcí dochádzali ľudia vlakom do Rajky a na L801, tak by to bolo jednoznačné zlepšenie. Ešte keby sa navyše pridala do CP aj stanica Rusovce, tak by vlaky využívali aj Rusovčania a možno aj Čuňovčania. Alebo som ďaleko od pravdy?
Vedeli by ste mi pls niekto poslať link na CP MHD v Mosonmagyaróváre aj s výškou cestovného? Chcel by som si to pre zaujímavosť porovnať napr. so Skalicou.
Re #141001 Ike: Hmm, tak to by sa možno dalo riešiť tak, že prípojný autobus alebo minibus k vlakom do Hegyeshalomu by začínal v Bezenye. V Rajke by stál pri pumpe MOL neďaleko železničnej stanice, potom by prešiel cez centrum obce a následne by sa napojil na tú cestu 15 a v Hegyeshalome by skončil pri železničnej stanici. V Bezenye sa určite nejako otáčať dá, keďže niektoré spoje Blagussu tam končia a následne sa vracajú do Bratislavy.
netreba odporúčať iných, zaujímali ma predstavy navrhovateľa pre úpravu v tom konkrétnom úseku, názory a skúsenosti z Brna ma budú zaujímať vtedy, ak sa budem snažiť o nejaký návrh, ktorý vychádza z ich konceptu,
levan