Reply on: Zvero #140254:
dopytove otvaranie bez jednotneho systemu oznacovania a informacnej a medialnej kampane??? to znie ako sabotaz mhd.
ludia samozrejme nevedia, ze si maju otvorit dvere. ako mozu vediet, ze sa nedodrbal autobus, ale ze treba nieco stlacit. to je problem aj pre mladych, o dochodcoch nehovoriac.
na kazdy autobus, kde sa pouziva dopytove otvaranie musia von aj dnu vyrazne nalepky so sipkami (na dvere aj ku tlacitkam), na zastavky informacne plagaty a do medii tlacove spravy!
Mike
A ďalej, preúvať len tak poradie, dve medzi "kolónami" - vozovňami to sa nie nadarmo volá dopravná prevádzka, každá vozovňa je osobitná prevádzka, teda relatívne uzavretý systém najmä čo sa týka vodičov a celej organizácie.
a keďže sám tušíš že u požičiavaní si vozidiel je relatívne najmenší problém, nie je to jedno či parkuje na "severe" alebo na "juhu"? 1 a 2DP majú spoločné dielne, aj kanál dennej údržby, aj poruchové kanály o centrálnych dielňach ani nehovoriac...