Predstav si všimol. A keď už ma chceš chytať za slovíčka, tak tá zmluva nie je jedna ale je ich hneď viacero. Myslím, že principiálne som reagoval na úplne inú vec...
Tadiaľto: https://dl.getdropbox.com/u/2783750/mapka.png Určite lepšia trasa než má 135 avšak dosť problematická... Toto je, ale trocha zlá verzia nakoľko som pri kreslení zabudol na to, že na Veternicovej je jednosmerka... A aj zastávok je veľa a samozrejme ak by začala jazdiť tak som navrhol skúšobnú premávku na pol roka a keď tak by sa zrušila. Určite by to bola prínosnejšia linka ako napr. taká 135, ktorá ruší 200m dochádzanie a táto by zrušila aj kilometrové. ?
je to jedno teda, hlavne aby to čo jazdí jazdilo bez porúch, včas a hlavne vhodné vozidlá (tým narážam na to, že postupne by sa mohli konečne z L37 vytratiť SORky 9.5, síce ani 10.5 niesú výhra oproti klasickým 12-metrovým)
Dnes už síce sú linky ktoré sú vypravované z viacerých kolón, ale stále je zásada pokiaľ sa dá jedna linkia jedna kolóna výpravu nedeliť. Sú s tým viaceré technické problémy, síce riešiteľné, ale predsa problémy.
A ďalej, preúvať len tak poradie, dve medzi "kolónami" - vozovňami to sa nie nadarmo volá dopravná prevádzka, každá vozovňa je osobitná prevádzka, teda relatívne uzavretý systém najmä čo sa týka vodičov a celej organizácie.
a keďže sám tušíš že u požičiavaní si vozidiel je relatívne najmenší problém, nie je to jedno či parkuje na "severe" alebo na "juhu"? 1 a 2DP majú spoločné dielne, aj kanál dennej údržby, aj poruchové kanály o centrálnych dielňach ani nehovoriac...
Čo na tom bolo militantné? Ešte chvíľu a začneš na arabov v L96 kričať, že majú výbušniny a chystajú sa odpáliť autobus ? nemyslel som to tak, ako sa môže zdať. Opäť zopakujem to, že čo sa stane ak nejaké poradia prevezme Trnávka po JD? Nastáva tým neporiadok vo výprave pre vozovne alebo sa im bortí systém či čo? Ak je to pre nich životu nebezpečné, tak radšej to nechajme tak...
tak by niektoré Tedomové a SORkové poradia na 20,22 a 28 vypravovala Trnávka a? Keď sa začala MHD točiť okolo Dlhých dielov, tak zrazu mohla L32 a 133 robiť 2 a neskôr aj 1. kolóna, takže nevidím najmenší problém, keď sa pre jedno sídlisko postaví celá MHD na hlavu.
Vieš mi povedať dôvod pre aký musíš všetky svoje príspevky začínať tak militantne?
2DP nemá dosť vozov...vypravuje okolo 41 vozov +- a teraz má 12 cng vrakos, 33 shitelisov, 4 sory a 4 tedomy, spolu 53..
rezerva ktorú má dnes , teda 12 vozov je zdanlivá, lebo občas sa vyskytne na linke 2DP vrakosa z 1DP, to znamená že aj dnes má 2 DP sól len tak tak.. teda teoreticky môžu preradiť ešte voz dva, viac isto nie
A zasa na druhej strane jediná reálna potreba je ešte dostať nejaké sory 10.5 do kraksňan (3DP), to by sa zišlo tie zvyšné 4..
Ale prvá kolóna už zvyšné 4 tedome nechce, dnes je ten stav plusminus ustálený, tvárime sa že tento počet tdomov stačí... plus sú tu šumy že je šanca na 133 ubrať voz, pri dnešnom intervale (menšie prestávky budú)
A ináč keď už chcú už používať dopyt bolo by dobré to povedať aj vodičom 25Triek lebo postupom času už prestali používať dopyt. Jedine ak je nejaká 15Trka sa používa. ?
Vie mi niekto povedať dôvod pre aký Jurajov dvor suší u seba tie 4 Tedomy a 3 SOR-ky 10.5 BN? To nemôže aby bola nejaká jednotnosť VP aspoň v rámci vozovní dať tie SOR-y do Petržalky a Tedomy do Trnávky? Podľa mňa je tak totálne jedno či vozidlo výjde pri krčme u severnej brány alebo z východnej brány od Bojníckej ? ešte sa nezamýšľalo so spojením JD a Trnávky?
K diskusii o zastavkach JCD: velmi ocenujem, ze su pravidelne cistene, no bohuzial najuzasnejsie na nich je, ze umoznuju aby ste "nestihli" spoj, na ktory na danej zastavke cakate - v smere odkial bus prichadza je bezne reklama, vy ste v pristresku, pride spoj, ktorym vy nejdete, cakate teda dalej. Hned za nim zastane druhy autobus - ten ktorym chcete cestovat vy ho vsak vdaka reklame VOBEC nevidite! Uz sa mi stalo, ze som potom po odchode prveho videl aj odchadzajuci moj bus a asi zo trikrat som si druhy bus vsimol naposlednu chvilu a sprintoval zo zastavky k prvym dveram.
Petto