A este drobnost z "mojho sudka":
Hospodarske noviny streda 19. 2. 2003 /Maďarský Ikarusbus na lopatkách/
Clanok ma znepokojil, kedze gro toho, co u nas premava, su Ik-y. Takto ich bude odstavenych coraz viac, ak sa jobove predpovede ukryte v riadkoch ci medzi riadkami v clanku naplnia
Hospodarske noviny streda 19. 2. 2003 /Maďarský Ikarusbus na lopatkách/
Clanok ma znepokojil, kedze gro toho, co u nas premava, su Ik-y. Takto ich bude odstavenych coraz viac, ak sa jobove predpovede ukryte v riadkoch ci medzi riadkami v clanku naplnia

Igorko
1) Na žst. NM stojí zdochnutá T3M (sólo, l.č.14, dávno). Prichádza dispečer, vlezie do kabíny, zapne riadenie, šliapne na jazdu a starostlivo počúva. Na to víťazoslávne vykríkne: Jasné, že Ti to nejde, veď sa Ti nevytáča zrýchľovač.
2) Na konečnej v búde sedí dispečer a poučuje: Tyristor (vtedy výhradne T3M) má na streche tyristory a v tej bedni za vodičom rozjazdové odpory. Nesmelo namietam: to je tyristor, načo by mu boli rozjazdové odpory? Dispečer: Ja som jazdil už s 8Tr a všetky vozy musia mať rozjazdové odpory, inak by sa nepohli.
Etc...
I.