Co je na tom dizajne jedinecne? Ved to ani dizajn nema.
Proste si stojim za tym aby sa to zburalo. Ked ma nieco hodnotu, beriem ze historiu treba uchovat, sem-tam aj za cenu mierneho zbrzdenia pokroku. Ale toto fakt ziadnu hodnotu nema a ani mat nebude.
ten most má veľkú historickú hodnotu, viem, nie pre všetkých, má svoj jedinečný dizajn, uznávam, že mnohým sa nepáči, ale to by sme mohli povedať aj o iných mostoch (tiež budovách),
svojmu účelu (pôvodnému aj rozšírenému) je schopný slúžiť, vyžaduje náležitú starostlivosť, ak by ho bolo mesto udržiavalo len na základnej úrovni, nikdy by sa OK nedostala do 6. stupňa,
ak by nejaký blbec v minulosti nebol rozhodol o nezmyselnom priťažení ŽB dielcami kvôli IAD a MHD, mohol byť v 2. stupni,
niekto si spomenul na drevený materiál, ten tam bol už v čase, keď po ňom električky chodili,
Starý most netreba zbúrať, nezmyselného búrania už bolo v Bratislave dosť, ak bude donekonečna staré musieť ustúpiť novému, stratíme prepojenie minulosti s budúcnosťou,
Nový most, Prístavný most, ani most Apollo neslúžia tak, ako by sme to potrebovali, dáme ich zbúrať?
predpokladám, že niet pochýb o tom či pre bratislavskú dopravu je dôležitejší Prístavný most, alebo Starý most,
Pozri, ten most nema ziadnu historicku hodnotu. Nema to ziaden dizajn a jednoducho to uz nedokazde sluzit ucelu. Proste to treba zburat a postavit novy.
nie celý dnešný Starý most je provizóriom,
provizóriom RW boli nahradené 4 deštruované polia cestného mosta v dĺžke 320 m,
OK dnešného železničného mosta pochádza z Vítkovických železiarní a bola dokončená v roku 1950
no myslel som cez Dunaj (a pevný)... nech rátam ako rátam 1945 je stále menej ako 1972... a neverím, že sa nedá zrekonštruovať... problém je však v peniazoch...
Sucasny stary most je prvy most v Bratislave? Nie, ide o provizorium, ktore jednoducho nema na to aby vydrzalo dlhsie, navyse ver mi ze ak ho nezburaju teraz, spravi to jedna z najblizsich generacii.
Mytne domceky sa zachovat daju aj bez mosta, aspon sa mi zda.
Ja by som to až tak nezatracoval..dnšená zastávka Farského ma veľké spádové územie.. aj preto tam premáva z mesta "posila" k 95-ke linka č. 78. Navyše, konečná zastávka (obratisko, nástupište/výstupište) Má byť pri tej prozvizórnej Y-križovatke Jantárová - rusovská - Námestie Hraničiarov.. takže to bude tieždosť značné spádové územie k nej...
poznám, mne osobne sa to veľmi nepáči,
keď sa hovorí o moste cisára Fr. Jozefa a ešte sa zdôrazňuje pôvodnosť, tak mám maličkú dilemu, lebo pôvodný most bol cestný šírky 6450 mm, železnicu na neho umiestnili iba z núdze, lebo Kráľovské uhorské železnice nedali súhlas na prevádzku lokálnej železnice Bratislava - Viedeň na vedľa postavenom železničnom moste Zadunajskej miestnej železnice,
pôvodný most cisára Fr. Jozefa mal 7 polí, z ktorých stredné malo 92 m, k nemu sa symetricky pripájali z každej strany dve polia po 72 m a jedno pole s 32 m, celková dĺžka mosta bola 458,45 m,
čo sa týka vzhľadu, zásadne iný malo iba stredné pole s hornou líniou v oblúku, ostatné boli rovnako priame ako dnešné,
Pozri, Stary most je provizorne riesenie na par rokov. Nema ziadnu architektonicku hodnotu, ide o obycajnu provizornu kopu zeleza spatiacu centrum mesta. Osobne som jednoznacne za nahradu niecim krajsim, najviac sa mi pacil navrh noveho mosta na baze Franza Jozefa..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
vlado13
keď sa hovorí o moste cisára Fr. Jozefa a ešte sa zdôrazňuje pôvodnosť, tak mám maličkú dilemu, lebo pôvodný most bol cestný šírky 6450 mm, železnicu na neho umiestnili iba z núdze, lebo Kráľovské uhorské železnice nedali súhlas na prevádzku lokálnej železnice Bratislava - Viedeň na vedľa postavenom železničnom moste Zadunajskej miestnej železnice,