odKUKAdoKUKA: ked vyrasties, tvoj mozog naberie na objeme, vyrastie ti prvy chlp na hrudi a niekto ti poriadne prilozi ruku k dielu, tak potom sem prosim ta napis...nikoho tu nezaujimaju tvoje hovadiny, ktore sem pises...doteraz som ta toleroval...obcas si napisal nejaku kravinu, tak ale povedal som si, ze dobre, detisko sproste nevie co rozprava, ale ked je v tomto fore kazdy druhy prispevok od teba o uplnych chujovinach (v jazyku tvojej vekovej kategorie hlupostickach) tak to uz dost zacina liezt na nervy...tak si daj pohov moj a mohol by si zacat pocuvat Solidera, Jamavoku a podobnych, ktori ti pisu objektivnu diagnozu...
len tak mimochodom...co by od KUKA do KUKA a ostatni povedali na linku z Ursinyho (pocitam s vybudovanim novej zastavky Kominarska) na zastavku Kremnicka??? V rannej spicke by premavala v intervale 3 minuty obsluhovana vozmi 4081, 4082, 4083, 1512, 6207, 7074, 1714...samozrejme v poznamkach by bol posilovy spoj v stredu o 7:00 obsluhovany vozom 1999 z Ursinyho (lebo zacinam v skole 0tou hodinou)??? dobry napad, nie??? urcene spoje by zachadzali na Olejkarsku, keby som potreboval a samozrejme ku priatelke...dalej by bol spoj o 14:58 v piatok zachadzal az ku Tescu Lamac, kde by som sa siel na 3 kolecka povozit linkou 36 a potom by bol dojazd cez Krematorium a samozrejme Zatevnu:D:D:D
Prepacte, nechal som sa uniest debilitou!!! ? ? ? ?
len tak mimochodom...co by od KUKA do KUKA a ostatni povedali na linku z Ursinyho (pocitam s vybudovanim novej zastavky Kominarska) na zastavku Kremnicka??? V rannej spicke by premavala v intervale 3 minuty obsluhovana vozmi 4081, 4082, 4083, 1512, 6207, 7074, 1714...samozrejme v poznamkach by bol posilovy spoj v stredu o 7:00 obsluhovany vozom 1999 z Ursinyho (lebo zacinam v skole 0tou hodinou)??? dobry napad, nie??? urcene spoje by zachadzali na Olejkarsku, keby som potreboval a samozrejme ku priatelke...dalej by bol spoj o 14:58 v piatok zachadzal az ku Tescu Lamac, kde by som sa siel na 3 kolecka povozit linkou 36 a potom by bol dojazd cez Krematorium a samozrejme Zatevnu:D:D:D
Prepacte, nechal som sa uniest debilitou!!! ? ? ? ?
vlado13
písali ste o tunelovom vedení cesty pod Šancovu s vyústením na Pražskej, do zahåbenej línie by ste ako dostali autá odboèujúce v¾avo z Èajkovského?
to o preferencii MHD by bolo fajn, len akosi zabúdate, že na Leškovej a samotnej Èajkovského sú viaceré firmy, zamestnanci ktorých sú odkázaní na celodenné používanie služobných áut, urèite sa im dá odkázať: parkujte na iných miestach a k autám èi od nich cestujte MHD,
podpora MHD neznamená, že budem hluchý a slepý, èo sa týka prirodzených potrieb jednotlivých komunít, spôsob Vašej argumentácie mi pripadá, ako by ten, kto chce dokázať, že mu ide o preferenciu MHD, musel súhlasiť so zaslepeniami ulíc a takou organizáciou dopravy, ktorá dopravné toky komplikuje,
ak by sme mali na rozšírenie Štefánikovej na 4 pruhy až po Radlinského, tunel pod Nám. 1 mája a druhý pod štefánikovou, Šancovou a Pražskou pod¾a Vašich predstáv, jeho predåženie pod¾a návrhu no.ev.di, resp. ak by sme hodnotili èiste teoretické návrhy kritériami efektívnosti a racionality, tak by možno bolo lepšie sa urobiť tunel pod Štefánikovou pre prejazd áut na Staromestkú a neťahať ich zbytoène dlhou obk¾ukou,
to, že koliduje návrh v mieste vyústenia Štafanovièovej sop zámerom IPR, ešte neznamená, že musí byť v rozpore s ideou prestavby Pražskej, aj keï bola prezentovaná ako súèasť práve toho zámeru, pri zmene poètu pruhov zo 6 na 4 zostávajú 2, tie 4 pruhy, èo ste o nich písali sa netýkali poètu aj v tuneli? monštrózna prestavba Pražsklej bola aj men tàòom v oku, ako jeden z mála som si dovoli na verejnom prerokovaní autora poobracať, ¾avé mimoúrovòové križovanie pre MHD od Brnianskej na hl. st. ako idea nie je na zahodenie, rovnako ako myšleinka s podzemným terminálom na úrovni dnešného obratiska elektrièiek,
výjazd z tunela pred budovou STU je pod¾a mòa nešťastné riešenie, vychádzam z toho, že spojenie s pozemným parkoviskom pod Nám. slobody, hlavný úèel využitia tunela za odboèkou na Kollárovo nám. by znamenalo, že vyústenie by sa situovalo do vnútorného pruhu, ktorý by potom bol pruhom pre ¾avé odboèenie, takže priamy "tranzit" v smere Nám. Slobody - Mýtna by buï "zanikol a autá by sme povinne odklonili pred Stav.fakultu, alebo by sa v križovatke museli natáèať najprv v¾avo a hneï vpravo, aby sa vyhli budove NBS, rovnako
dosť pochybujem, že by ste chceli, aby autá z tunela vychádzali v pravom pruhu a vo výrazne prevahe prechádzali do ¾avého,
napojenie tunela na Staromestskú by mohol byť zabezpeèený vyvedením na povrch v úseku medzi Lermontovovou a Tolstého, záležalo by od toho, aký by sme chceli dať rampe sklon, opaènom smere by cesta do tunela mohla vchádzať v úseku medzi Lermontovou a Spojnou