Reply on: kuko1 #138896:
Ty si fakt debil. Rozmýšľaš ty vôbec niečim? Načo by bola prevádzka tejto linky v 6-minútovom intervale v špičke v useku ZB-DNV? A nemysli si že by bolo normálne keby bolo v CP 150 x poznámok typuf1 - ide po Opletalovu
f2 - ide po Tesco Lamač
a7 - cez prázdniny nezachádza do ZB
a9 - cez prázdniny nezachádza na Kramáre
b14 - každý pondelok párneho týždňa ide len po Opletalovu
a pod. ?
Lepšie je mať viac liniek ako 200 poznámok... takisto aj zlúčenie 20+22 by bola blbosť. A 42, oblastné označovanie ti niečo hovorí?
Medzi DNV a ZB by stačila linka s jedným vozom na trase
Jána Jonáša-VW, Jána Jonáša, Poľný mlyn, Československých tankistov, Záhorská, Záhorská Bystrica a späť s intervalom 30-60-30-60. A možno by nebolo treba žiadnu, aj tak, nikto by tým necestoval.
Teraz napíšeš že si robíš srandu a potom ti ja niečo poviem
tr3mp
Odpoviem najskôr otázkou: Keď chcem ísť z Uršulínskej na Dunajskú, kade musím ísť teraz a kade som mohol ísť pred zneprejazdnením Námestia SNP? Jednoducho tí, čo budú chcieť ísť autom na Leškovu, buď obídu, alebo pôjdu MHD. Alebo sa len tvárite, že chcete podporovať MHD a utlmovať IAD, keď Vám vadí, že autá musia obchádzať
(Naviac, môj návrh s posunutím vjazdu do tunela by umožňoval lokálnej doprave z Leškovej odbočiť z Čajakovského vľavo na Štefanovičovu, vľavo na Šancovú a následne vpravo na Pražskú. Tranzit by išiel tunelom. Takže žiadne obchádzanie.)
"ešte tak vedieť kde by sa to na Pražskej vynorilo zpod zeme, aby sa to nepobilo s naprojektovanou prestavbou Pražskej v rámci projektu IPR,"
Tento návrh je v rozpore s projektom IPR (to je predsa jasné už podľa návrhu tunela pre autá pod Predstaničným námestím a zaústením električkovej trate na Hlavnú stanicu).
Vjazd do/výjazd z tunela na Pražskú by bol v mieste jej zmeny zo 6 pruhov na 4.
Výhodou oproti návrhu IPR je to, že nie je nutné monštrózne rozširovať Pražskú, ako je to v súčasnom návrhu.
"to o tuneli od Staromestskej až po I.Karvaša a 4.och pruhoch som čítal, ale kde sa tam zmestí aj výstupná rampa na povrch s pripojením pred SRo alebo naopak pred NBS?"
Výjazd z tunela by bol pred budovou STU (na južnej strane Námestia slobody), vo východnej časti, tak aby bola budova STU čo najmenej odtrhnutá od námestia. Samotná križovatka by už bola úrovňová.
"to už môžeme urobiť tunel pre tranzit na Pražskú aj pod Štefánikovou,"
Áno, aj to je možnosť. Ja sa alternatívam nebránim (narozdiel od poniektorých diskutujúcich ?).
Výhodou vedenia okolo Nám. slobody je možnosť napojenia podzemného parkoviska.
Ako si však predstavujete vedenie tunela pod Štefánikovou a najmä jeho napojenie na Staromestskú?