Reply on: Mike #138277:
Ale ako tak rozmýšlam počet miest nebude aj tak až nejako výrazne veľký oproti terajším autobus. Pokiaľ viem pri vysokopodlažných sa nepočíta stánie na schodoch teda tam ak pripočítame nejaké kapacita sa možno aj temer vyrovná a napr. v takom MB sa zase nedá stáť v zadnej časti pri motore čo sa dá napr. v SU18...: http://imhd.sk/ba/index.php?img=30372&typ=gm ?
ako to, že sa dal odfotiť pred poľskou webkou? Solarisy ho už netrápia? ?
Ik
Tak nám prosím ťa opíš tie rovnaké diely? Ty si myslíš, že autobusy sú zložené z palubných dosiek a sedadiel? ?
Pokiaľ to je všetko také rovnaké a jednoduché, prečo IVECO, alebo TEDOM nevyrába tiež 20m vozy? A nepredáva ich za polovičnú cenu ako Mercedes!?! ? Hovorí ti niečo slovné spojenie "Know-How" ?
Hovoríš, že je nevýhodné kupovať kapacitnejšie vozy, ale už je podľa teba ekonomicke efektívne, pokiaľ sa zahustí interval. Nenapadlo ťa, že na to potrebuješ väčší počet vozidiel, do ktorých musíš posadiť vodičov, ktorých samozrejme platíš! A navyše zlepšovať 4 min. interval, by bolo veľmi zaujímavé.
Určite radšej nech vysúťažia Mercedesy, ako keby sa mali snažiť o SOR-y. Bratislava takéto vozy potrebuje, pretože nemá ani nosný dopravný systém, a bohužiaľ ani integrovaný dopravný systém ako je to vo väčšine vyspelých miest.