Reply on: Petto #138288:
pri celej tej intelektuálnej biede v DPB (síce ja na tom niesom podľa niektorých o nič lepšie...) už mohli aspoň každý druhý spoj L133 viesť na Zochovu a zo Zochovej! Bolo by to celkom dobré riešenie. A možno radšej mohli spraviť L133 aj celotýždenne s intervalom 12/20/12//- a viesť ju nie k SND ale na Zochovu a obsluhovať ju Solarismi. To by som bral ako opodstatnený krok vzhľadom na to, že z nábrežia sa dá na Zochovu dostať len s L31+39, ktoré majú o vyťaženosť postarané vďaka intrákom na SÚ.
Ik
Tak nám prosím ťa opíš tie rovnaké diely? Ty si myslíš, že autobusy sú zložené z palubných dosiek a sedadiel? ?
Pokiaľ to je všetko také rovnaké a jednoduché, prečo IVECO, alebo TEDOM nevyrába tiež 20m vozy? A nepredáva ich za polovičnú cenu ako Mercedes!?! ? Hovorí ti niečo slovné spojenie "Know-How" ?
Hovoríš, že je nevýhodné kupovať kapacitnejšie vozy, ale už je podľa teba ekonomicke efektívne, pokiaľ sa zahustí interval. Nenapadlo ťa, že na to potrebuješ väčší počet vozidiel, do ktorých musíš posadiť vodičov, ktorých samozrejme platíš! A navyše zlepšovať 4 min. interval, by bolo veľmi zaujímavé.
Určite radšej nech vysúťažia Mercedesy, ako keby sa mali snažiť o SOR-y. Bratislava takéto vozy potrebuje, pretože nemá ani nosný dopravný systém, a bohužiaľ ani integrovaný dopravný systém ako je to vo väčšine vyspelých miest.