Čo sa týka toho Citara, je to oveľa lepsí autobus(však aj drahší). Má dobrý nenápadný dizajn, interiér je úplne super, keby vyhodili zopár sedadiel zozadu, bol by použiteľný aj u nás. Solaris sa mi veľmi nepáčil, pretože má taký strašne futuristický dizajn, a nebolo to vôbec pekné.. A o rozmiestnení sedadiel ani nehovorím. Ten Mercedes je jediný bus, ktorý nemá kvôli nízkopodlažnosti pokazený interiér.
Re #13745 m@rtin: Tých Karos sa veľa nevyradilo, skôr sa rekonštruovali na plyn...
Re #13745 m@rtin: Tých Karos sa veľa nevyradilo, skôr sa rekonštruovali na plyn...
Vladimír
Čo sa týka obnovy vozidlového parku, tu by som skôr poukázal na magistrát hlavného mesta. Je prinajmenšom trochu čudné, že Bratislava kúpi ročne menej vozidiel na obnovu vozidlového parku ako Košice...
Ja viem, že potom sa zas schváli nejaká "megadodávka", no nezdá sa to nikomu trochu choré? Podľa mňa je oveľa logickejšie kupovať pravidelne a v menších počtoch, tak pre BA by som tipoval 30-40 autobusov ročne.
A zas a znova výzva: DPB nemôže čakať na to, že mu peniaze spadnú z neba, o lepšiu dopravu musí pričiniť aj sám! (a to sa asi málokomu chce)