Zdravím,
Měl bych na "vás" jednu otázku. Zrovna pracuji na modelu vozu 7303 a rád bych měl na modelu co nejvěrnější barvy. Takže pátrám po RAL odstínech "nového" bratislavského nátěru. Tudíž je takto směřovaná moje otázka, zda by někdo neznal přesná čísla odstínů (červená, stříbrná, modrá, bílá, případně i šedá)
Za případnou pomoc děkuji ?
Kam sa píše ked ked niekto iniciatívny pootrha cestovné poriadky zo zastávky? Napr na zastávke ľubovnianska smer mesto je to ako po výbuchu granátu. Na zemi otrhana reklama a zo štyroch sú tri cestovné poriadky fuč. Ruky dolamat takým ľuďom.
v mnohom máš pravdu, možno si si všimol, že som neobhajoval šrotovné,
predajcovia sa museli podielať na dotovaní ceny, boli priamo nutení podmienkami výnosu MH k zníženiu podielu z ceny, ktorý platil kupujúci, možno si ešte spomenieš, že boli dve hladiny šrotovného, a to práve v závislosti od spoluúčasti predajcu na bonifikácii ceny pre konečného odberateľa,
Nevidím dôvod, prečo by malo byť "slušné" sa pridávať k stupídnemu opatreniu inej krajiny, ktorej predstaviteľov nevolíme ani sme s ňou neuzavreli o tom vopred žiadnu dohodu. Toto je imho úplne odveci argument.
Zadľženie štátu? Pre štát bol prínos možno v tom, že som si nekúpil auto v Čechách ale tu - šrotovné bolo pre zákazníka zníženie DPH. (Dosť pochybujem, že by som tú DPH zaplatil na rožkoch a mlieku v potravinách, keby nebolo šrotovné).
Ináč nevie niekto prečo pri RiverParku demontovali prístrešok zástavky? Zástavka je už opravená, vydláždená ale bez prístrešku. Myslím si, že teraz keď tam bude veľký ruch by sa tam hodil viac ako predtým... ?
Veď ja len vysvetlujem, že ona by neodchádzala kebyže sa nerobia prípravné práce pre Up! Ináč by sa vyrábala ďalej. Ale ono to bolo odzačiatku dočasné riešenie lebo Škodovka v ČR nestíhala. Tak isto sa tu vyrábali voľakedy Seaty pred niekoľkými rokmi...
Nebudem to tu rozoberať podrobne, ale nastala istá zmena vo výrobe vo VW SK s tým, že odchádza Octavia a upravili sa trošku linky tak aby to stačilo. Voľakedy sa plánovala, ževraj nová hala, ale nakoniec sa z nej upustilo chcú ušetriť nakoľko zatiaľ kapacita bude stačiť.
levan
predajcovia sa museli podielať na dotovaní ceny, boli priamo nutení podmienkami výnosu MH k zníženiu podielu z ceny, ktorý platil kupujúci, možno si ešte spomenieš, že boli dve hladiny šrotovného, a to práve v závislosti od spoluúčasti predajcu na bonifikácii ceny pre konečného odberateľa,