mimochodom čo niektorým ľuďom prekáža na Citelisoch. Rád by som inak videl nejakú tabuľku kde sa porovnávajú jednotlivé autobusy + nejaký dodatok k autobusu, niečo ako záverečné hodnotenie. Fakt by som bol rád keby dakto napísal alebo niekto by sa podujal urobiť tabuľku na imhd.sk kde by sa porovnávali autobusy po technickej, cenovej stránke a stránke výbavy vozidla.
Neviem prečo sa nevedia rozhodnúť pre dvoch dodávateľov autobusov. Ja osobne by som dal niečo z trojice SOR/Mercedes/Irisbus. A inak by nebolo od veci nakúpiť aj 15m vozidlá. Sú linky kde ako dobre vieme, klbáky sú zbytočné a kraťasy nestačia.
a z kade mám vycucať info o tom čo chystajú? Jasné, že neverím tomu čo hovoria, ale mohli by aspoň prestať trepať notoricky tie isté blbosti a hlavne v poslednom čase prestať riešiť irelevantné veci.
fakt "super" ? to sa na Slovensko dojde každý výrobca nažrať len ☠ nehovoril DPB jasne o potrebe unifikácie vozového parku? Donedávna sme tu mali Ikarusy 200 a 400, TAMBUSy a Karosy a po novom tu budeme mať Mercedesy, SORky, Citelisy a Karosy?! Fakt to ide "k lepšiemu".
Štát zarobil? Prečo robí potom furt škrty v rozpočte? Okrem toho šrotovného prišla naša vláda aj na iný spôsob ako pomôcť zamestnanosti a ekonomike? Či okrem toho, že raz za čas vyhlásia nejakú novú vlnu šrotovného, Fico vypixuje médiám a naťahujú sa idiotmi na juhu o to či budú alebo nebudú rozumieť po Slovensky (ich chyba, sami si komplikujú situáciu na trhu práce keď nevedia po Slovensky, tým viac miest pre Slovákov aspoň) vedia aj niečo iné?! ?
No 60 autobusov na CNG v dĺžke 18m nemôže Sor splniť... A už pri prvom tendry bolo jasné, že ho vylúčili a Mercedes dúfal, že vyhrá, ale nejako nevyhral. Tak teraz je už spokojný a tieto dva tendre si možno rozdelí Iveco a Sor. ?
Ale, ale... Šrotovné teda slovenské ale aj európske podporilo výrobu áut na Slovensku. Kia, Citroen, Peugeot, Volkswagen či Škoda sa začali vyrábať viac. Je pravda, že pri drahých autách to nebol až taký veľký nárast, ale vďaka Nemeckému šrotovnému kde nie je finančný strop to pomohlo aj pri drahých autách. ? A keď sme pritom štát ešte na tom aj zarobil.
polib mi .....! O šrotovnom sa hovorilo, že má podporiť Slovenskú ekonomiku a podporilo to HOVNO! Nevzdelanci sú oni, lebo tvrdili niečo čo nebola pravda a ty ak lezeš do prdele tým šermiarom s kladivom a kosákom tak niesi o nič inteligentnejší ?
A tu čo spomínate, že by ste chceli všetky ostatné kĺbové autobusy Sor, je jasné, že tých 60 určite nebudú Sory. Buď to budú Mercedesy, Iveca alebo možno MANy? A tých 100 možno budú aj Sory, ale ak im Mercedes dá "výhodnú" cenu tak je jasné čo to bude. ?
co na plytvanie peniazmi na predrazene tendre hovoria vodici a ostatni, co tvrdo makaju v DPB? nevadi im to? a ak ano, preco sa nezorganizuju a neurobia si v podniku poriadok, ked to nevie urobit magistrat?
Nevzdelaný si skôr ty, lebo dohodou všetkých vlád bolo, že auto môže byť vyrobené kdekoľvek, takže Fico takúto podmienku dať nemohol. A okrem toho sa hovorilo aj to, že šrotovné len na SVK autá by bolo diskriminačné a teda napadnuteľné.
asi takí bojovníci ako naša vláda so šrotovným keď si ľudia kupujú autá zo zahraničia a pravidelne VW na určitú dobu obmedzuje výrobu, čiže slovenské automobilky nejak z tohoto neprofitujú a ľudia aj dokonca v automobilovom priemysle dojdú o svoje miesta čo bude už fakt sila. K šrotovnému mal byť dodatok, že sa vzťahuje len na autá vyrobené na Slovensku - VW, Peugeot a KIA. Súdruh Fico a jeho kumpáni sú banda nevzdelaných kriplov čo by dokázali dosrať ekonomiku akejkoľvek krajine sveta.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.