Reply on: kecho #135809:
inak DPB dobre vyhadzuje peniaze do vzduchu ? 1. Vyhodené peniaze za fiktívne čistene vozidiel MHD - si DPB môže žvástať koľko chce, fotky sú fotky a sú na webe jasne dostupné a hovoria sami za seba, resp. za prácu firmy, ktorá má čistiť vozidlá DPB.
2. Uniformy - v čase keď je každé euro dobré DPB si zmyslí, že priorita sú uniformy pre šoférov ? čo tak chodím MHD, tak možno 2 z 10 sú v nich navlečení ?
3. Capacity - DPB narieka ako nemá cash na nákup nových autobusov, tak sa rozhodne pre tri tendre na nákup kĺbových autobusov (pravdepodobne počet tendrov = počtu výrobcov = sľubovaná unifikácia VP v nedohľadne) a hneď v prvom sa rozhodne pre síce pekný autobus, kapacitný ale v cene 585 000 EUR/kus (17 623 710 SKK), čo je cena o riadny kus nad pôvodne proklamovanou čiastkou. Neovládam ceny ostatných vozidiel, ale určite za 17,6 milióna SKK, resp. 585 000 EUR sa nekupuje žiadny autobus od výrobcu z Európy, možno aj tak nejaké trojčlánkové busy.
Robí vôbec niečo náš DPB čo je v súlade s rozumom? Sťažuje sa na krízu ale peniaze rozhadzuje ako keby sa im množili... ☠
hoppusmark
Mne sa v BA za poslednu dobu viackrat stalo, ze som sa jednoducho nedostal do autobusu, lebo bol tak narvany. Proste som zostal (ako jediny?) stat na zastavke.. V takej situacii by mi urcite padlo vhod, keby bol namiesto 18m autobusu 19,5 metrovy, pretoze ten rozdiel 1,5m by znamenal to, ze by som sa do toho autobusu este dostal..
Ja si naopak myslim, ze Capacity je do BA ako stvoreny, kedze autobusy su narvane na prasknutie a aj tych 1,5m navyse moze pomoct.. Na druhej strane potom sa divim, preco sa uz rovno nerozmyslalo nad 2-klbovym VanHoolom, ktory by znamenal podstatne zlepsenie na nosnych linkach..