Reply on: no.ev.di. #135812:
"Ja ich osobne považujem za zbytočnosť pre Bratislavu."Mne sa v BA za poslednu dobu viackrat stalo, ze som sa jednoducho nedostal do autobusu, lebo bol tak narvany. Proste som zostal (ako jediny?) stat na zastavke.. V takej situacii by mi urcite padlo vhod, keby bol namiesto 18m autobusu 19,5 metrovy, pretoze ten rozdiel 1,5m by znamenal to, ze by som sa do toho autobusu este dostal..
Ja si naopak myslim, ze Capacity je do BA ako stvoreny, kedze autobusy su narvane na prasknutie a aj tych 1,5m navyse moze pomoct.. Na druhej strane potom sa divim, preco sa uz rovno nerozmyslalo nad 2-klbovym VanHoolom, ktory by znamenal podstatne zlepsenie na nosnych linkach..
tu je aspoň dobre vidieť, aká je vlaková doprava nespoľahlivá a preto nemôže byť nosným systémom v BA ? viem, že je to blbosť, ale na demagógiu lola zo slávikovej treba reagovať rovnako
ono to išlo asi tak, že cca 6 či 7-krát sa parňák pokúšal vytlačiť vozne na nadjazd niekde okolo komínov Vítkovice a keď sa mu to stále nedarilo, rozpojili súpravu a jednu časť odtiahol na Predmestie tuším motorák a druhú dotlačil parňák a tam sa potom zase spojili. ono by to bolo celkom fajn, keby aspoň nejaký organizátor po druhom-treťom pokuse prebehol tie vozne a pekne nahlas zareval, čo sa deje, nech sa ľudia vedia zariadiť. lebo niektorí tam mali aj malé deti a pre tie je tá hodinka vo vlaku akurát, ale potom sa už začnú nudiť, tak vymýšľajú hlúposti...
TeBeCe
Program: Vystúpenie hudobného telesa C.K. Komorný dychový
orchester. Premietanie unikátnych záberov z archívov STV a SFÚ.
Uvedenie do života publikácie – Trolejbusy v Bratislave 1909 – 2009. Odmeňovanie zamestnancov DPB, a.s.