Reply on: hoppusmark #135814:
podľa mňa by ako prvá vec a najlacnejšie riešenie pomohlo našej MHD zavedenie BUS pruhov všade tam kde má cesta dva pruhy v každom smere. Tak by mali autobusy a trolejbusy väčšiu šancu prísť na zastávku včas, čiže by sa nestávalo, že namiesto napr. 20 ľudí čaká na autobus 30 alebo 40 ľudí, lebo mešká 4-6min a potom je samozrejme narvaný oveľa viac ako by mal byť. V súčasnom stave financií je to prehnaný luxus a hlavne volovina, lebo ide o 40kusov čo zas "napomáha" unifikácii vozového parku. Sú mestá kde sú oveľa väčšie návaly a ľudia precestujú v plnom autobuse aj 20-30minút keď ide o väčšie mesto. Ale preto sa tam kde autobusy a trolejbusy nestačia zavádza električková doprava, ktorá stále nie a nie obsluhovať lokality ako Patrónka, Prievoz, Trnavská cesta a Vrakuňa+P.B.
m@rtin
kamerový systém je i v nových Sorech por Prahu. Když si vezmu, že Praha vždy kupovala autobusy v plné výbavě, je jasné, že Capacity jsou drahé protože
a) je to Mercedes a za značku se platí
b) je to atypické vozidlo, kterých se v celé Evropě nevyrobilo ani 100 kusů a MB si to nechá tučně zaplatit
Klimatizace a 80 cm navíc nedělá rozdíl 5 milionů.