Reply on: hoppusmark #135814:
uvedomujem si, že nie všade môžme vystavať električkovú trať ale v prípade rozširovania Dúbravskej radiály ďalej je to viac ako potrebné lebo od Karlovej Vsi po centrum bude na trati nával a tiež by to pomohlo v kontexte náhrady liniek 34+83 na trase Dúbravka - Patrónka - centrum.
tu je aspoň dobre vidieť, aká je vlaková doprava nespoľahlivá a preto nemôže byť nosným systémom v BA ? viem, že je to blbosť, ale na demagógiu lola zo slávikovej treba reagovať rovnako
ono to išlo asi tak, že cca 6 či 7-krát sa parňák pokúšal vytlačiť vozne na nadjazd niekde okolo komínov Vítkovice a keď sa mu to stále nedarilo, rozpojili súpravu a jednu časť odtiahol na Predmestie tuším motorák a druhú dotlačil parňák a tam sa potom zase spojili. ono by to bolo celkom fajn, keby aspoň nejaký organizátor po druhom-treťom pokuse prebehol tie vozne a pekne nahlas zareval, čo sa deje, nech sa ľudia vedia zariadiť. lebo niektorí tam mali aj malé deti a pre tie je tá hodinka vo vlaku akurát, ale potom sa už začnú nudiť, tak vymýšľajú hlúposti...
m@rtin
kamerový systém je i v nových Sorech por Prahu. Když si vezmu, že Praha vždy kupovala autobusy v plné výbavě, je jasné, že Capacity jsou drahé protože
a) je to Mercedes a za značku se platí
b) je to atypické vozidlo, kterých se v celé Evropě nevyrobilo ani 100 kusů a MB si to nechá tučně zaplatit
Klimatizace a 80 cm navíc nedělá rozdíl 5 milionů.