Reply on: hoppusmark #135814:
uvedomujem si, že nie všade môžme vystavať električkovú trať ale v prípade rozširovania Dúbravskej radiály ďalej je to viac ako potrebné lebo od Karlovej Vsi po centrum bude na trati nával a tiež by to pomohlo v kontexte náhrady liniek 34+83 na trase Dúbravka - Patrónka - centrum.
tu je aspoň dobre vidieť, aká je vlaková doprava nespoľahlivá a preto nemôže byť nosným systémom v BA ? viem, že je to blbosť, ale na demagógiu lola zo slávikovej treba reagovať rovnako
ono to išlo asi tak, že cca 6 či 7-krát sa parňák pokúšal vytlačiť vozne na nadjazd niekde okolo komínov Vítkovice a keď sa mu to stále nedarilo, rozpojili súpravu a jednu časť odtiahol na Predmestie tuším motorák a druhú dotlačil parňák a tam sa potom zase spojili. ono by to bolo celkom fajn, keby aspoň nejaký organizátor po druhom-treťom pokuse prebehol tie vozne a pekne nahlas zareval, čo sa deje, nech sa ľudia vedia zariadiť. lebo niektorí tam mali aj malé deti a pre tie je tá hodinka vo vlaku akurát, ale potom sa už začnú nudiť, tak vymýšľajú hlúposti...
m@rtin
Já bych spíše řekl, že někdo z Mercedesu tyhle autoubusy chtěl prodat. Capacity se zdaleka neprodává podle plánu tak jak měl. Nechci vůbec uvažovat ani někoho obviňovat, že vzal úplatek. Jen mi přijde divné, že zrovna Bratislava koupí tyhle autobusy, když je nechtějí pro příliš vysokou cenu v Berlíně nebo v Hamburku. Prostě 1,5 metru navíc (v případě Soru 80 cm) má odpovídat ceně o pár set tisíc a 1 milion navíc.