cize by sa nemohlo urobit L5 + L7 do L5 z Dubravky, a L9 + L12 do L9 z Karlovky, pricom L9 by nadvazovala na L5 z dubravky? (tym aj zlepsis interval danej linky a aj usetris cisla pre linky ? )
Akurát že v takej polohe ho už nedokážeš stiahnuť, lebo nemáš kam
A keďže prerušenie kontaktu musí byť vždy možné, nikto ti to vedenie tak nízko dať nedovolí, no technicky by to šlo
Jazdá doba by bola, odhadujem, že podobná ako k NOU. Teda voz do výpravy by sa pridávať určite nemusel, len tie čo tam sú by asi najazdili viac vzkm než k NOU.
Ike
• ako som očakával - semafor v smere z Patrónky na Kramáre je síce zabandážovaný a vyzerá ako mimo prevádzky, avšak v smere z Brnianskej na Lamač sa stojí aj keď by sa mohlo ísť (inak povedané, stále sa ráta s tým, že niekto bude odbáčať z Patrónky na Kramáre.
• dopravné značenie - asi križovatku pred križovatkou Patrónka je ofúľaná dopravná značka - pozor zmena organizácie dopravy - Limbová neprejazdná (ani si nedali námahu spraviť to fluorescentne). A potom na úrovni semaforu v smere z Mlynskej doliny je značka "prikázaný smer vľavo" - áno, to je všetko...
ŽIADNE FLUORESCENTNÉ ŠÍPKY, vyznačujúce trasu obchádzky - amaterizmus najhrubšieho zrna.
• a ešte jedna rada - naozaj nikoho nenapadlo zjednosmerniť Limbovú v opačnom smere??? ono vozidlá, ktoré chcú ísť zo Záhoria na Kramáre musia ísť až na Hlavnú stanicu. Keby to bolo naopak, tak vozidlá idúce z mesta musia ísť len na Patrónku, čo je podstatne menšia obchádzka