Reply on: Ike #133029:
K tym eurofondom a kontrole co sa za ne kupilo - ciastocny offtopic. Bola raz jedna nemocnica, ktora si pre svoju onkologiu zakupila z eurofondov novy ozarovac namiesto zastaraleho typu, ktory uz urad pre jadrovu bezpecnost nechcel povolit pouzivat. Novy ziaric bol vacsi ako stary a do miestnosti sa nevosiel. Nemocnica ho (uz zakupeny) dala do skladu, oblozila olovom (bol kupeny aj s naplnou) a zacala rozmyslat, kedy a ako a preco a za co prestavia pavilon ozarovne. Medzitym este boli lokalne volby a zmenilo sa vedenie atd.atd. - proste, pre neexistenciu vhodnej budovy sa presvihol termin v zmluve o eurodotacie, kde bolo jasne specifikovane v podmienkach, ze sa musi zacat pouzivat na liecenie pacientov odo dna 1.2.2009. Dodnes nie je postavena budova. Myslis, ze to ti "eurokontrolori" (ktorych v skutocnosti zamestnava ta ista VUCka, ktora je aj jedinym akcionarom tej nemocnice) budu kontrolovat? Myslis, ze dotycna nemocnica bude nieco z eurofondov vracat? Nebude
Peon
Sorry, že sem a že asi trápne otázky, ale rád by som vedel:
1) Videl som auto DP s nápisom "Pohotovost autobusy". Pokiaľ viem, v ČR sa používa slovo "dispečink" a tipujem, že aj "dopravní nehody", tak ako si mám vysvetliť toto? To je teda klasické auto dispečingu alebo nehodovka DP?
2) Ak je trendom na západe zvážanie na nosné linky (hlavne na metro), ako je potom možné, že taká 136-ka ide zo severu mesta cez širšie centrum mesta až na juh? Jej jazdná doba je až 70 minút (to sa nevyrovná ani našej 5-ke, 65-ke či 92-ke).
Spája síce stanice všetkých troch liniek metra, ale prečo až "cez celé mesto"?