Tak by mohla 83 chodiť ako ex-27, ale teraz neviem ktorú myslíš, či celú trasu alebo ako, lebo ona mala tých trás požehnane. Celé je to komplikované na mňa je to moc... Zlúčiť 34+83+84 a potom ako uspokojiť ľudí od Nám. hraničiarov po Technopol keď by padla 83?
"V prípade cestujúcich by bola klimatizácia vzhľadom na časté otváranie dverí na zastávkach neúčinná," povedal vedúci technického odboru Dopravného podniku Bratislava Juraj Mesík pre ČTK.
veď keby sa zhustil int na 83ke, tak by nešli 83 a 84 na striedačku v int 4, ale 83 dajme tomu 5 alebo 6 a to by malo stačiť... aj tak teraz jazdia nie v prekladovom 4min ale napr 3-5 alebo 2-6, čiže jeden ide narvaný a druhý "poloprázdny"... Novú 83 myslíš tak, ako ex83(27) Ovsište-Dúb?
Re #130941 pressburger: aby to do toho konca roka vôbec stihli ? veď vieš, električka do 3 rokov (2008 či 9), spustenie Apolla do apríla-mája (reálne september), postavenie Astorie do dvoch rokov, stanica prerobená do 20xx...
Re #130943 Viliam22: neviem, kde zobrali tú klímu, keďže v súťažných podmienkach sa o tom vôbec nehovorí ?
Re #130945 TeBeCe: jedine že by tak ?
Re #130949 Majo: never tomu, veľmi sa ponáhľadjú - aby boli aspoň dlhodielske dodané do volieb ?
1. Trasa cez Jesenského - zanedbateľný rozdiel (ak vôbec nejaký).
2. Bežná trasa linky 5 vedie cez Obchodnú. No a pri tvorbe výlukového linkovania bolo zrejme cieľom čo najviac sa pridržiavať bežnej trasy. Čo je logické v záujme toho, aby v tom ľudia mali čo najmenší zmätok.
"Zaujímavosťou je, že autobusy by mali byť plne klimatizované. Klimatizácia v kabíne vodiča v novších typoch autobusov je dnes už samozrejmosťou, klimatizácia v priestore pre cestujúcich je novinkou" ?
24Tr