Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: richardhudec #129251:
to neni nejaka blbost? ? alebo sa vtedz nieco robilo na trati ked isla elektricka po opacnej strane? ?
Reply on: kecho #129255:
Trabelssie dvakrát po sebe hovadinu tresol.
Reply on: luky133 #129230:
Tak si sprav vodičák na nejaké väčšie vozidlo a potom za vlhka pri brzdení prejdi z asfaltového povrchu na dlaždičky a uvidíš, čo na nich bolo zlého...
Reply on: Majo #129117:
"netreba dve, stačí jedna zdvojená" - Please, translate it for me. Kefalín, čo si predstavujete pod takým pojmom zdvojená? Buď sa K2 zrekonštruuje na 1x TV 8 (čo sa v pohode dá) alebo na 2x TV 8. Žiadne "zdvojené" TV 8 neexistujú.
Reply on: MiroBA #129110:
Preto, že síce omnoho zastaralejšie, ale aj omnoho zachovalejšie a z ich pohľadu ďaleko výhodnejšie z hľadiska údržby električky dostanú zadarmo z Nemecka, Rakúska, Švajčiarska... A často im darca zaplatí ešte aj dopravu.
Reply on: Mike #129280:
? v roku 1973 bola z tejto ulice predlzena linka 47 po konecnu linky 46 na Vodarenskej ulici, tak som chcel vediet kde to asi bolo 🙂
Reply on: TeBeCe #129279:
Tk existovala od roku 1969 a oficiálne je uvádzaná aj v roku 1987, aj keď v tom čase sa už na žiadnej mape nenachádzala...bola zrušená zrejme niekedy okolo 1980 - na sídlisku Rovnice spájala dnešnú Karloveskú s Líčším údolím (cca ústila do Karloveskej oproti Lackovej a zo Severnej strany do nej ústila/z nej začínala ul. Pod Rovnicami a Fadruszova)
Nevie niekto, kde sa v roku 1973 nachadzala ulica Rozy Luxemburgovej? ?
Reply on: TeBeCe #129261:
ale vies ako to bude fungovat...na elektrickovej zastavke bude digitalna tabula, ktora ludom ukaze vytazenost a cas prichodu najblizsieho spoja a podla toho sa rozutekaju bud na jednu, alebo druhu stranu...digitalne tabule budu pochopitelne aj nad vsetkymi pokladnami v LIDLi ? ? ?
Bude zajtra - počas Noci múzeí a galérií 2009 premávať aj historická električka, tak ako tomu bolo po minulé roky
Reply on: 810zssk #129170:
Hovadina to nie je. Ja som spravil na 16 dve cesty a tu je moje pozorovanie:

1. cesta: včera, poobedná špička, úsek Americké nám. - Vozovňa Krasňany. Na Americkom nám. prišiel už voz slušne naplnený, nie síce žiadny nátresk, ale keby tam bola povedzme kačica, tak by už nátresk bol. Až za Račianským mýtom sa začal postupne vyprázdňovať.

2. cesta: dnes, sedlo, úsek Vozovňa Krasňany - Americké nám. Slušne naplnená bola skoro celú cestu, miestami by sa dalo hovoriť aj o nátresku.

Akurát neviem, ako je to s vyťaženosťou v Ružinove, ale minimálne do Rače sú podľa mňa dupláky opodstatnené.

O čom by sa dalo uvažovať, je nasadenie kĺbových vozidiel na X3. Tam by podľa mňa stačili aj sóla (alebo predĺženie intervalu). Ale X3 premáva tuším len do pondelka, takže to zas až taký problém nie je. ?
Reply on: hoppusmark01 #129268:
133-ka je dobrá pri ceste do okolia Prievozskej a určite by sa uživila aj jej trolejbusová podoba s napojením na Nivách, keďže električka do budúcej 20-30 tisícovej lokality zrejme nadobro nezavíta.
Prestupný terminál pri Riviére by každopádne význam mal. A nielen tam, ale napríklad aj na Kamennom nám. alebo na Zlatých pieskoch.
Pred chvilou bolo na TA3, ze mesto skoncilo rok 2008 v hospodareni s prebytkom ca. 10,5 mil. EUR.. Za to sme uz mohli mat 40 autobusov.. Takze love su, nie je vola..
Reply on: AAA #129272:
MNE to je jasne 😉
Reply on: 810zssk #129256:
Podľa licencií to MHD nie je, aj keby Cap zožral všetku kapustu z Lidla na Molecovej, kam mu bude chodiť Tudor rovno pred vchod.
Reply on: Petto #129248:
Veru,kazde tri minuty.A aj to Vam je malo ?
Reply on: hoppusmark01 #129268:
No a ak by bol prestup 32/33 - el. na hrane (neralizovaná koncepcia prestupného terminálu Molecova), tak by to nevnímali vôbec tragicky a ani prestup by nebol horší oproti 133.
Reply on: hoppusmark01 #129268:
oprava: tak ludi akurat vyzenieme do IAD
Reply on: Petto #129267:
Ja by som v prvom rade zrusil 33, predlzil TT k Novemu mostu a 25Tr dal na 133. Ako potvrdzuje aj vyssia vytazenost L133, je tato linka omnoho lepsia ako 33, lebo nenuti ludi prestupovat este v KV, ale dovezie ich aspon do centra. Nechapem, preco sa tu stale riesi subeh s elektrickami. V prvom rade je dolezite, aby ludia vyuzivali MHD a nie IAD. A na 133 je vidiet, ze ludia vyuziju MHD, ak nie su donuteni x krat prestupovat. Ak zrusime 133 kvoli subehu s elektrickami, tak ludi akurat vyzenieme do MHD. Ja osobne ak by som byval na DD, tak by som tiez radsej vyuzival 133, a nikto by ma nedonutil prestupovat na elektricky..
Takze prestupny system ano, ale pocet prestupov treba redukovat, a nie nasilu zvysovat..
Reply on: 21Tr #129265:
25 TR z Dlhacov nezoberu pokial nebude trat prepojena s mestom , to som si 100 % isty , hadam by si netrepal TATROU 7x denne na Dlhace dake 15 TR ,detto nazad.
Jedine, co asi zoberu su tipujem TEDOMY z 133 ,ale zase kedze uz jazdia aj na 70ke v sedle a vecer , tak je uz sanca mensia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.