Reply on: ufo #128730:
Tak rušiť zastávky ako rušiť. Ono každý chce mať zastávku čo najbližšie k domu. Teby by sa tiež asi veľmi nepáčilo keby si sa musel na autobus trepať niekoľko stovák metrov. Ono každý sa na to potom vykašle a pohodlne sa peváža od domu k domu autom.
Problém rýchleho presunu z konca mesta do centra resp na druhý, najlepšie vyriešia expresné linky ktoré by stáli len na uzlových prestupných bodoch -ale to sme volakedy všetko tu už mali.
MiroBA
Sa tu trochu búrlivo diskutovalo o preložke trate vyústenia tunela pri PKO.
Moj názor je taký - pomník či čo tam kludne može byť ale mohol byť spravený tak aby trať ostalo na pôvodnom mieste. Myslím že bol lepší stav predtým lebo bola z tunela napriamená, teraz sú tam 2 protichodné oblúky a navyše sa zrušila zastávka.
Čo bola využívaná -diskutabilné. Sú tam 3 12poschodové vežiaky, žo teraz by sa šikla ked dostavajú ten hrozný Riverpark. A ono aj pravda blízo je dalšia zastávka kde stoja L 4,12,17. Tak obslužnosť zostala pomerne dobrá.
Ono ten cintorín čo tam bol sa žiadnym pomníkom nenahradí, vela náhrobníkov bolo za vojny pri stavbe tunela prenesených na Ortodoxný cintorín až na pár hrobiek ktoré sa dostali pod zem. Mohli preniesť aj to torzo, vrátane Chatama Sofera tých ani nie 100m a bol by pokoj. Zrušenie zastávky je vlastne aj neprospech samotnej Žid. Náb. Obce - turisti tam majú takto zhoršený prístup ako návštevu pamiatky.ˇ
(NEchcem dotoho moc kafrať ale stále neviem čím bol ten Rabím tak zaslúžilý pre Bratislavu okrem toho že, peniaze zhŕňal.)
Inak ak niekto vie by ma zaujímalo kto vlastne tú preložku vtedy financoval? Po správnosti to mala 100percentným podielom Žid. Náb. Obec zaplatiť.
...a ono aj tak je to už tak ako je.