Ale pokial si dobre pametam jedno PDFko z DPB.sk tak vodici busov maju plat 21 000,- Sk (pouzijem staru menu) a tbusov maju 23 000,- SK (ak to nemenili) - tusim v hrubom to je ?
Však najblžišia doba ukáže nakoľko to bolo zákonné...
Re #127310 810zssk:Ale ich nemôžu len tak prepustiť bezdôvodne z busov, keď žiadny prúser neurobia... akože len preto že "sorry ale Ty si naviac" - však sa uvažuje že sa s brigádnikmi rozlúčia ?
a na t-busy musia ísť tí vodiči sami, dobrovoľne, to je iná divízia, teda iné personálne odd., iná zmluva.. už pri preradení na inú prevídzku v rámci tej istej divízie býva problém a veľa papierovačiek a nie to ešte toto... si v DPB
Tak ale niečo urobiť museli, lebo keby búracie povolenie 19. apríla vypršalo, tak už by sa k svojim prachom asi nedostali. Na ich mieste by som asi postupoval rovnako...
To ako šibnutím čarovného prútika? ? Alebo v rámci plánovaného päťročného hospodárstva nariadením strany budu dirkektívne preradení?
Na t-bus treba osobitné školenia a kurzy, na a-bus stačí klasické D. To opačne prechádzajú: utekajú z t-busov na busy...
Ale niečo opdobné som navrhoval aj ja - nech záloha u a-bus zobere povedzme 170X a nech idú robiť nejaké poradie - dve l. č. 208.. radšej ako nevypravené služby...
V tom prípade ak niekomu niečo poškodili by mal na nich podať trestné oznámenie a pravdepodobne bolo všeobecné ohrozenie takže by to mohla prevzať polícia.
Pokiaľ by bola 100% preferencia môže byť na povrchu, ale to, že stojí na každom semafóre ma presvedčilo aby som pooužíval len 133 a keď musím ísť električkou vďaka "preferencii" cítim odpor. A pomaly nie je týždňa kedy by sa niečo nestalo na KV radiále a ja čo idem busom som skorej v škole a spolužiaci zo západnej časti mesta prídu ba pomaly aj na druhu hodinu. ? Nechápem v čom je problém urobiť preferenciu akú má napr. Praha.
autobusárov je prebytok - nadstav platí taký nepísaný polooficálny zákaz prijímania nových vodičov...
U elekričkárov vraj tiež bol prebytok alebo nadstav, aj keď už sa to asi ustálilo, vraj výprava v Krasňanoch sa robí tak "akurát" bližšie bude možno vedieť niekto "zvnútra"
Akurát trolejbusy mali viac krát nevypravené 2, 3, 4 služby.. - kritcký nedostatok vodičov stále trvá... a okrem toho hrozí aj nedostatok vozov
Postup investora je úplne pochopiteľný, nemôže predsa on platiť za chyby mesta. 19. apríla konči platnosť búracieho povolenia, takže už viac čakať nemohli.
luky133