No máš, pravdu v sedle nič. Ale malo by sa uvažovať nad efektívnejším linkovaním alebo tendrom na väčší počet električiek. A ako poznám DPB tak radšej spraví to linkovanie a o tendri budú len ďaľších 5 rokov trepať ?
"Každé 4 minúty spoj v sedle z Ružinova, Dúbravky, Rače a z Karlovky aj každé 2-3min sú veľký luxus" - Prosim ta, ty co zasa dristas? Co by si dosiahol tym, ze by si tie vozidla nepouzival v SEDLE? Kam by si ich v sedle presunul? Mas nebodaj dojem, ze niekde nie je dostatocna kapacita v sedle?
Inak, tym ze DPB uz pomaly nema ani dost elektriciek sa rutime do velkych....
Ahaaaa ? tak ty takto, sa ma chceš zbaviť, si myslíš, že dostanem infarkt? ? Ee, ee ? už som písal, že nech dojdú aj kĺbové SORky. Hrb to nemá, design prijateľný a interiér slušný, Citelis ho nemá o nič lepší čo sa toho týka, každý si robí interiér podľa seba avšak našťastie to niesú staré známe materiály z Karos, Ikarusov a pod. takže pohoda. Pokiaľ tam sú nejaké muchy, o ktorých by vedeli možno v NR rozprávať a vychytajú sa, tak nevidím problém. Éra hrbáčov myslím SOR púšťa a snáď ten nový design prenesú postupne aj na 9.5,10.5 a ten 7.5 či koľko to má neviem.
V súvislosti s nedostatkom električiek by bolo na čase aby DPB pouvažoval či je treba viesť na stanicu štyri električkové linky, a či je tie potreba viesť 11,13 a 14 cez Šafko. Najmä o 11 by som uvažoval, tá sa vždy zapĺňa až na Kamennom nám. Alebo nech DPB pouvažuje o efektívnejšom linkovaní električiek s menším počtom liniek, kratším intervalom a zavedení liniek ktoré by premávali len počas špičky. Každé 4 minúty spoj v sedle z Ružinova, Dúbravky, Rače a z Karlovky aj každé 2-3min sú veľký luxus.
Ono je to tak dlhodobo, ale asi sa dá vysledovať podľa toho kedy Dlho dielčania začínajú neskôr resp. skôr v práci a ktoré dni tak ako vždy. ? Ale aj mne sa stávajú také veci, že idem 133 (plná) a ideme vedľa 12tky temer prázdny, miesta na sedenie habadej, ale to sa mi stane málokedy. ?
Ak to tak bolo len dnes, tak sa tomu veľmi nedivím. Čo som tak sledoval je dnes totiž nejaký "divný" deň (z pohľadu dopravy). Tam kde som zvyknutý na zápchy, tak tam neboli, tam kde som nikdy žiadnu nevidel stáli kolóny áut.... ?
Tak ma napadá keď môže byť linka 133, nech predĺžia linku 95 od Šafka cez SNP - Suché mýto - Hodžko na Hlavnú stanicu, 93 môžu seknúť na Zochovej a bude. Linku 13 môžu potom zrušiť kľudne. Ďalej by mohli linku 52 odkloniť od Rače na Račiansku a do mesta a ďalej by sme mohli pokračovať linkou 77 a 79 nech ich predĺžia do Ružinova..... (ber to s irónou čo som napísal)
Pri standardnej sluzobnej jazde (ciel 912) sa pole nemeni. To sa meni len pri tzv. cistiacej sluzobnej jazde (ciel 996). Zivotnost to neznizuje, naopak, casto sa ozivia aj nefungujuce doty.
Žiaľ, to k tomu smeruje. Najprv postavíme s veľkou slávou trať, kúpime 25Tr s dieslovým pohonom, ktoré sú drahšie ako normálne a nakoniec to zrušíme, lebo to len zváža k električke. DPB má ozaj úžasnú stratégiu a ešte lepší politický manažment. Pravda páni ex a súčasný riaditelia Divízie Autobusy. ? ? ?
Suhlasim. Ked sa clovek nikedy tazko vlezie uz na Tomankovej, tak mi to pride ako scestny napad aby sa ludia pchali este na Banikovej. Obzvlast, ked zmyslom linky je urychlit cestovanie (odburat prestup do preplnenych elektriciek), tak trasa po bocnych ulickach ide proti podstate tejto linky.
kecho
Re #126744 richardhudec: tak včera si mal šancu na NP až 50 % ?, keďže fujazdili nízkopodlažné 1629, 1214, 1207, 1221, 1219, 1628, 1601, 1813