Daj aj ďalšie, pošleme to jeho rodičom (alebo aspoň do školy), možno ho spacifikujú. Lebo ak ho nabudúce zrazí auto (alebo nebodaj rovno električka), tak budú rodičia viniť všetkých naokolo, ale že ich decko si to spôsobilo samé priznať nebudú chcieť.
No aj keby sa nakúpili ako náhrada v roku 2003, tak určite neboli po životnosti v roku 2006 ako sú Ik435, keď sa na to pozrieme z tejto strany. Každopádne sa s tendrom malo uvažovať už v roku 2005, aby sem mohli autobusy dojsť v roku 2009 aspoň. Náš DPB potrebuje zázračne veľa času na klbáky. Som zvedavý či by to tak dlho trvalo aj keby mal SOR potrebné kapacity na výrobu klbákov, myslím, že bolo rázom po probléme s klbákmi... Ešte si počkať na zabehanie trolejbusu od SOR a možno sa dočkáme aj nových trolejbusov.
ty si neuveritelny kreten!!! nadvazujem tym m na moj posledny prispevok pre teba o tom, ako behas po krizovatke...na videu to aj pocut a vidiet, ake robis somariny...poslu ta prec od elektricky, ty tam zase ides a uz musia po tebe kricat...a potom drb v strede krizovatky po tebe kricia, ze ta idu zrazit auta...ale bre divadielko si aspon urobil prizerajucim sa jaki tam skakal jak kobylka:D:D:D
Prečo by to tak malo byť? Generálne opravy počet autobusov nenavyšujú a to Bratislava potrebuje, takže investícia do kúpy nových autobusov by bola správna varianta. GO by sa robili a na nové autobusy by sa získali peniaze, tak ako sa plánujú získať teraz na klbáky. GO by zabezpečili to, že keby došlo dajme tomu 100ks B961, mali by sme 105ks B741, 29x TAM 272 A 180 M, tak by nebolo treba si lámať moc hlavu s tým ako udržať tých 96ks Ik 435 pri živote, ale teraz sme na nich priam závislí, lebo nikto nevie či pôjdu na GO a ak začnú odchádzať a nebude aspoň známy výsledok tendra tak AMEN. 22 z nich už má vek 12-13 rokov, čiže o rok už môžu byť na zozname minulosti...
chodim nou kazdy den skoro, ked pride skor ako L80:D ale este som nemal tu cest ist nejakym "nizkopodlaznym" vozom na nej:D vzdy ich len vidim ist oproti a podobne:D
richardhudec