Reply on: Majo #125706:
Ja by som z pokusu, kde jeden druhému v záujme rekordu vylezie aj na hlavu, neusudzoval nič 
"myslíš si, že výrobca tam tie údaje hádže z brucha"
Výrobcovia používajú smernicu EÚ (2001/85, ak sa nezmenila), ktorá stanovuje 8 ľudí na m2. Takýto počet je podľa mňa zhovädilosť, nakoľko je (možno) dosiahnuteľný len pri extrémnej tlačenici a v pravidelnej prevádzke by sa vyskytovať nemal. Párkrát som si porátal, koľko ľudí asi tak je v plnej T3 či T6 v rannej špičke (zo svojej výšky mám dosť dobrý prehľad), a rozhodne sa neblížil k tabuľkovým číslam.
Ostatne - čo tak urobiť pokusy? Ak bude zasa okolo MDD deň otvorených dverí, zožeňme 250 dobrovoľníkov a môžeme otestovať všetko, čo bude vystavené. A aby tam bola reprezentatívna vzorka prevádzkových vozidiel, to by si mohol so svojím vplyvom v DPB zariadiť Ty

S499.1023
Re #125478 DunčoTr: No ty môžeš dlabať úplne všetko. Keby si to aj skutočne dlabal, asi by si nemálo ľudí potešil. Aký predstavuje rozdiel pre cestujúceho, či sa vezie v prenajatom autobuse alebo v autobuse, patriacom DPB?
Re #125480 DunčoTr: NAČO prečíslovávať "zatiaľ"?
Re #125512 Ike: Prečo by sa nedalo, na celom SK je určite menej liniek ako vo Verkehrsverbund Rhein-Ruhr ? .
Re #125525 DunčoTr: Ty si proste strašne nechápavý.
Re #125532 Ámos: A možno by ani nebolo treba nič upravovať, napr. motory Cummins majú rovnaké montážne rozmery ako IVECO. Mám vážne pochybnosti o pravdivosti správy.
Re #125552 Ámos: Čo to trepeš, ty drúk?
Re #125562 Ámos: Môžem prísť k vám domov a hrať tam na harmoniku? Nijako ináč vás nebudem obťažovať.
Re #125635 Peon: Pretože pri vtedajších technických možnostiach trolejových armatúr v ČSSR nebol možný bezpečný výjazd trolejbusu krížom cez frekventovanú (vtedy( štvorpruhovú komunikáciu bez vytvárania kongescií na hlavnej ceste.
Re #125637 DunčoTr: A NAČO je to dobré? Lebo sa šotopsík hral?
Re #125651 ŠotopesTr: NAČO? NAČO? NAČO? NAČO? NAČO?