všimol si si aj kneeling Tedomu ? ten to sklopi skoro az po zem. Minule som videl ,ze jedna teta chcela pomoct s kocikom v NP vozidle a zastali sme tesne pri chodniku - dotycny jej pomohol ,ale keby som bol ja na jeho mieste tak by som sa asi zasmial ,ze ci si robi srandu zo mna ?
No napr. na DD nezasahujú stromy ani do jednej zástvky len by stačilo vchádzať menšiou rýchlosťou do zástavky a vodič by normálne zabočil až ku záastavke... Ale čo už keď on musí ísť rýchlo a len vybočí aby ku zástavke aspoň ako tak zašiel... Ale sú aj výnimky a nízkopodlažnosť vozidla je vtedy využitá 100%. Niektorý nepoužívaju ani kneeling (niekede hej nakoľko je cesta utopená a museli by zo autobusu zoskakovať) a potom som aj zažil vodičov čo využívajú kneeling len ak vidí vodič niekoho s barlou alebo kočíkom (to mi ani nevadilo, že ho používal len vtedy).
Na zastavke Mileticova smerom na ASMN je to podobne. Uz som aj pisal staznost a odpoved bola, ze tam zasahuju stromy do vozovky a preto vodic zastavi aj meter od nastupista. Problem vsak je ze teraz je na zastavke velka mlaka a ludia musia doslova preskakovat z obrubnika do autobusu ak sa nechcu namocit.
Otázka do pléna... Prečo vodiči NP vozidiel (teraz berem ako príklad DD) nezastavujjú úplne pri zástavke aj keď majú dostatok miesta na vojdenie a výjazd vozidla zo zástavky? Stáva sa tu často, že zastavia aj meter od zástavky a potom je zmyselnosť NP vozidla o ničom... Ale niektorých zase musím pochváliť a zastavajú úplne pri zástavke aj keď na Matejkovej smer Kuklovská to nepomôže. ?
No ja ako dlhorocny obyvatel nedalekej ulice mam taku skusenost ze pri niektorych zapasoch tam byva bordel a pri niektorych neprisposobivych fanusikoch by som sa v buse fakt lepsie citil s SBS.
Ako som teraz pozeral, tak Karadzicova 8 je v novom City Busines Center. To je ti najlebsie ist trolejbusom az na autobusovu stanicu a tam uz pohladat konkretny vchod. Ked vystupis z trolejbusu, tak sa otoc o 180 stupnov a za cestou uvidis nove budovy. Tam by si mala hladat.
Hehe, tie budovy niesu este v ziadnej mape, co som pozeral.
Re #124993 Peto02: pokial si dobre pamatam tak tusim vlani, ked zvysovali rychlost na 80tku pri Carrefoure, tak vtedy zdovodnovali, ze na Einsteinovej uvazovali o zvyseni rychlosti, ale PRAVE kvoli vela pripojkam nemoze byt 80... ?
Tiez to nechapem. A taka Einsteinova kde su lavky a ludia prakticky inak nemozu ist na druhu stranu (jedine ze by preleizli plot a presli cez dialnicu), tak tam daju 70tku, asi kvoli pripajaniam a odbockam...
najzaumavejsie je, ze policajti vzdy obhajovali meranie rychlosti, ze tak robia na usekoch s frekventovanym pohybom chodcov ci cyklistov a patrila tam aj Dolnozemska a to denne. Zrazu uz nie je taka nebezbecna a moze tam byt 80? Ci niekto z MnV byva v Rusovciach a chce byt rychlejsie na Pribinovej... ?
1. Ja si Nový Čas prelistujem len keď sa mi dostane nejakou cestou do rúk. Kupovať ho nekupujem, články o "celebritách" ani nečítam. Toto však bola správa takého charakteru, ktorý si určite niekto nevymyslí.
2. Cez cestu prebiehajú len ignoranti alebo hazardéri. Vzhľadom na charakter komunikácie a jej vedenie v území viac priechodov nie je potrebných. V blízkosti každého miesta, kadiaľ je prístup peších (cyklistov, korčuliarov...) zo sídliska alebo z hrádze je možnosť bezpečne prejsť na druhú stranu. Snáď jediné problematické miesto by mohol byť medzi Malým Draždiakom a Štrkopieskami, ale zas koľko ľudí by práve tadiaľto potrebuje prejsť. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos