keď chodí od mosta "prázdnejšia" tak potom ju úplne stačí ukončiť pod mostom, nie? potrebuješ na vyvezenie 10 ľudí takýto bus? okrem toho, od mosta ide L70.
a v tom prípade bude mať skoro celú trasu súbeh s elinou, takže sa môže zrušiť úplne...
Ale zase je tam par veci proti
- k nSND by potom musela v ramci linky zachadzat 28/29/133
- niekto vravel ze na ASMN je malo miesta
- by niektory neprezili lebo uz by to malo 100% subeh ? (pre tych menej chapavych - toto je vtip)
Fajn. Beriem. Ale potom sa môže 133 skrátiť rovno pod Nový Most ak ostane v súčasnej trase. Moja pripomienka bola nasledovná. Od Malej Scény resp. N. Mosta chodí prázdnejšia. Tak radšej nech chodí po nivy, kde naberie viac ľudí a nejde prázdna od SND. Nie je to až taká zachádzka oproti celej dĺžke trasy. A uľahčí sa niektorým prestupovanie.
" Je tak potrebné odbočenie z Prístavného mosta na Dolnozemskú?"
Áno, Dolnozemská je cesta prvej triedy číslo 2, a nestala sa ňou len tak... Má na to rôzne predpoklady, ako zástavba, šírka vozovky, frekvencia vozidiel, trasovanie a v nemalej miere aj lepšie predpoklady zvýšenia MPR bez zníženia bezpečnosti...
Dolnozemská cesta - v jej prípade treba už presiahnúť aj dimenziu Bratislavy ako mesta... v podstate je to hlavná kominikácia, ktorá spája zvyšok Slovenska s nedialničnou cestnou sieťou v Maďarsku
"Most Apollo... Je tak potrebné odbočenie z Prístavného mosta na Dolnozemskú? Nie je prednejší most Apollo? Prístavný most je akurát robí neplechu. Jeho dimenzia nie je vôbec na toľko príjazdov plánovaná. Je tam výjazd/zjazd Petržalka, Bajkalská na smer NM a Vlčie hrdlo ešte v Petržalke 4 pruhy diaľnice a to všetko sa tam musí zliať do 2 pruhov = 2+2 diaľnica +2 Petržalka. Je to nedomyslené a celé paškvil a ty to dobre vieš, že inde na svete, kde sú veci plánované nejak, AK SÚ PLÁNOVANÉ a nie improvizované na nejakú počítanú frekvenciu vozidiel tak sa na to nenapája nič extra!"
Ale Ty si uvedom, že pred koľými rokmi plánovali Prístavný Most. To bolo v čase, keď nebolo ani z polovice toľko áut ako dnes. A s takým enormným nárastom v tom čase asi nikto nerátal.
Zalezi od toho, kam presne ides. Trolejbus 210 ide zo zeleznicnej stanice aj po Karadzicovej na autobusovu stanicu, ktora je zhruba uprostred Karadzicovej. A bud ti staci 210, alebo prestupis, napriklad na autobus 78. Pripadne na konci pouzit nohy.
Priamo spred Hlavnej stanice premáva trolejbusová linka 210 (každých 12 minút). Tá premáva priamo po Karadžičovej ul. Podľa toho, kam presne na Karadžičovu potrebuješ ísť, vystúpiš na jednej zo zastávok Krížna, Šoltésovej alebo Autobusová stanica.
Na cestu jedným smerom Ti postačí neprestupný lístok na 15 minút za 0,50 €.
"O tebe som tiež mal kedysi pocit, že si inteligent. Čím ďalej tým viac ma presvedčuješ, že si štandardný šotouš a mal by si byť dispenzarizovaný. Čo furt máš s tými finančnými skupinami? Závisť?"
Heh, skúsiť prestúpiť na niektorej z ďalších zastávok mi nenapadlo. Ale pochybujem, že by to bolo možné (napr. kvôli semafórom). Naviac, ďalej by už tá 17-ka bola plná. ?
Re #124962 TeBeCe: Tak dúfam, že sa to aj na tú 17-ku vzťahuje a takisto aj na iné možné prestupy, keď sa tam dve električky (hoci aj náhodou) naraz stretnú. ? Zaujímala by ma odpoveď DPB na tú sťažnosť.
Tušímže ich robí TeBeCe (ak si dobré pamätám) a nie je to ľahká práca. Sám som chcel voľakedy robiť CapaCity, ale nikde som nenašiel v tej dobe detailnú fotku z boku a ani som si veľa času nenašiel.
Ike
Áno, Dolnozemská je cesta prvej triedy číslo 2, a nestala sa ňou len tak... Má na to rôzne predpoklady, ako zástavba, šírka vozovky, frekvencia vozidiel, trasovanie a v nemalej miere aj lepšie predpoklady zvýšenia MPR bez zníženia bezpečnosti...
Dolnozemská cesta - v jej prípade treba už presiahnúť aj dimenziu Bratislavy ako mesta... v podstate je to hlavná kominikácia, ktorá spája zvyšok Slovenska s nedialničnou cestnou sieťou v Maďarsku