Reply on: S499.1023 #124798:
Zas ti človek neulahodí! Všetcia tu tým Karosám hovoríme, že 12metrové, roky do kategórie 12 metrové spadajú, tak ja neviem čo sa ti nepáči! Ak to robíš z lásky k svojmu SORu, tak si kľudne deľ vozidlá na kategórie po jednom metri! Takže si sprav 7.5,8.5,9.5,11,12,13,14,15,16,17,18 a 19 metrové kategórie ale láskavo si to nechaj pre seba. Je to ešte väčšia invalidita ako tie moje drbnuté fantasmagorické linkovania. Ak sa ti dačo na mne nepáči, že ja na niečo furt otŕčám zobák, tak vedz, že niesi lepší, ma tu máš ako svoje zrkadlo. Takže ako keby si nervačil na seba. Sa tu ideš hádať zrazu so mnou o pár CM, pričom x-ľudí tu tie Karosy pomenovalo ako 12metrové...
21Tr
Pri tých nových 10.5 BN neverím moc tej kapacite, že je 93 ľudí, takže pekný odrb. Ale vždy lepšie ako 9.5. Čiže do BA to ide postupne asi - najprv 9.5, potom 10.5 a potom 12 budú - možno ?
Inak ty si odkiaľ došiel, keď nevieš, že BA má 12m CNG Karosy?! Tie vozy 36xx, 17xx a 27xx sú podľa teba čo?! 25metrové?!
Most Apollo... Je tak potrebné odbočenie z Prístavného mosta na Dolnozemskú? Nie je prednejší most Apollo? Prístavný most je akurát robí neplechu. Jeho dimenzia nie je vôbec na toľko príjazdov plánovaná. Je tam výjazd/zjazd Petržalka, Bajkalská na smer NM a Vlčie hrdlo ešte v Petržalke 4 pruhy diaľnice a to všetko sa tam musí zliať do 2 pruhov = 2+2 diaľnica +2 Petržalka. Je to nedomyslené a celé paškvil a ty to dobre vieš, že inde na svete, kde sú veci plánované nejak, AK SÚ PLÁNOVANÉ a nie improvizované na nejakú počítanú frekvenciu vozidiel tak sa na to nenapája nič extra!