Reply on: Ike #124825:
Možnosti dávam dve...1) Rozšíriť odbočenie na Bosákovu na dvojpruhové, z toho jeden pruh by bol pre smer z Prístavného mosta a druhý pre smer z Apolla. Prejazd vozidiel z Prístavného mosta na smer Dolnozemská by bol zabránený klasicky tak, ako je teraz oddelený pruh Apolla od pruhu z Prístavné mosta tými žltýmu somarinami s oranžovými terčíkmi, kým vozidlo nie je za odbočkou na Bosákovu. Takže by sa z Prístavného mosta šlo do Petržalky len cez Bosákovu.
2) Mimoúrovňovo, teda podjazd a Apolla na Bosákovu tak ako je vyriešený smer Stromová x Pražská. Tú zákrutu v podzemí kadiaľ chodia 204,206,209 a 212 určite poznáš.
21Tr
Pri tých nových 10.5 BN neverím moc tej kapacite, že je 93 ľudí, takže pekný odrb. Ale vždy lepšie ako 9.5. Čiže do BA to ide postupne asi - najprv 9.5, potom 10.5 a potom 12 budú - možno ?
Inak ty si odkiaľ došiel, keď nevieš, že BA má 12m CNG Karosy?! Tie vozy 36xx, 17xx a 27xx sú podľa teba čo?! 25metrové?!
Most Apollo... Je tak potrebné odbočenie z Prístavného mosta na Dolnozemskú? Nie je prednejší most Apollo? Prístavný most je akurát robí neplechu. Jeho dimenzia nie je vôbec na toľko príjazdov plánovaná. Je tam výjazd/zjazd Petržalka, Bajkalská na smer NM a Vlčie hrdlo ešte v Petržalke 4 pruhy diaľnice a to všetko sa tam musí zliať do 2 pruhov = 2+2 diaľnica +2 Petržalka. Je to nedomyslené a celé paškvil a ty to dobre vieš, že inde na svete, kde sú veci plánované nejak, AK SÚ PLÁNOVANÉ a nie improvizované na nejakú počítanú frekvenciu vozidiel tak sa na to nenapája nič extra!