Neoplan: Mna zasa prekvapuje, co pises... To chces povedat, ze u vas nie je zvykom, aby veduci pracovnik, ktory organizuje spoje raz neprisiel do prace o 6.00 ale az o 8.00 a medzitym v ramci svojej sluzby robil monitoring obsadenosti vozdiel v terene??? Som presvedceny, ze to tak robit musi, ved zmeny v trasach a intervaloch sa predsa nedaju robit z kancelarie.
V BA som prvy raz v zivote v roku 1995, ked som mal 13 rokov. Odvtedy som si navstevu zopakoval v rokoch 1996, 1997, 1998, 2000 a 2001. Viackrat som v BA nebol. Najblizsie sa ukazem v lete 2003. Uz davno som sa neviezol tunelom
a okrem toho som este nevidel vyustenie trate z tunela na nabrezi odkedy sa prekladala.
V BA som prvy raz v zivote v roku 1995, ked som mal 13 rokov. Odvtedy som si navstevu zopakoval v rokoch 1996, 1997, 1998, 2000 a 2001. Viackrat som v BA nebol. Najblizsie sa ukazem v lete 2003. Uz davno som sa neviezol tunelom
a okrem toho som este nevidel vyustenie trate z tunela na nabrezi odkedy sa prekladala.
Neoplan
A dakjujem za vysvetlenie oblastneho cislovnia, rozmyslal som, ze to bude asi tak, ale niektore tie liny mi nesli do hlavy (ako spominate 37) tak vidim, ze sa im to trocha vymklo. Mi pripada ze 10kova sustava im nestaci
autobusy BA,BB,BC,BD,BX,BZ, ZZ,zzz
121ka ma napadla, najlepsie by bolo
21>VW Nivy
121>M.Marecka - Nivy
421>M.Marecka - HlZST
621>VW - HlZST
221> by chodil posilovy trolejbus(uz by nechodil k cin.Ruzinov), ktory by sem chodil len keby mal baterky
TeBeCe> na omše!
Kockac> Ahaaaaaaa! uz chapem, to light mi povedal jeden clovek, tak som myslel. Takze u LPG je mensie riziko vybuchu, ako u CNG.
Vdaka