"Most Apollo... Je tak potrebné odbočenie z Prístavného mosta na Dolnozemskú? Nie je prednejší most Apollo? Prístavný most je akurát robí neplechu. Jeho dimenzia nie je vôbec na toľko príjazdov plánovaná. Je tam výjazd/zjazd Petržalka, Bajkalská na smer NM a Vlčie hrdlo ešte v Petržalke 4 pruhy diaľnice a to všetko sa tam musí zliať do 2 pruhov = 2+2 diaľnica +2 Petržalka. Je to nedomyslené a celé paškvil a ty to dobre vieš, že inde na svete, kde sú veci plánované nejak, AK SÚ PLÁNOVANÉ a nie improvizované na nejakú počítanú frekvenciu vozidiel tak sa na to nenapája nič extra!"
Ale Ty si uvedom, že pred koľými rokmi plánovali Prístavný Most. To bolo v čase, keď nebolo ani z polovice toľko áut ako dnes. A s takým enormným nárastom v tom čase asi nikto nerátal.
Zalezi od toho, kam presne ides. Trolejbus 210 ide zo zeleznicnej stanice aj po Karadzicovej na autobusovu stanicu, ktora je zhruba uprostred Karadzicovej. A bud ti staci 210, alebo prestupis, napriklad na autobus 78. Pripadne na konci pouzit nohy.
Priamo spred Hlavnej stanice premáva trolejbusová linka 210 (každých 12 minút). Tá premáva priamo po Karadžičovej ul. Podľa toho, kam presne na Karadžičovu potrebuješ ísť, vystúpiš na jednej zo zastávok Krížna, Šoltésovej alebo Autobusová stanica.
Na cestu jedným smerom Ti postačí neprestupný lístok na 15 minút za 0,50 €.
"O tebe som tiež mal kedysi pocit, že si inteligent. Čím ďalej tým viac ma presvedčuješ, že si štandardný šotouš a mal by si byť dispenzarizovaný. Čo furt máš s tými finančnými skupinami? Závisť?"
Heh, skúsiť prestúpiť na niektorej z ďalších zastávok mi nenapadlo. Ale pochybujem, že by to bolo možné (napr. kvôli semafórom). Naviac, ďalej by už tá 17-ka bola plná. ?
Re #124962 TeBeCe: Tak dúfam, že sa to aj na tú 17-ku vzťahuje a takisto aj na iné možné prestupy, keď sa tam dve električky (hoci aj náhodou) naraz stretnú. ? Zaujímala by ma odpoveď DPB na tú sťažnosť.
Tušímže ich robí TeBeCe (ak si dobré pamätám) a nie je to ľahká práca. Sám som chcel voľakedy robiť CapaCity, ale nikde som nenašiel v tej dobe detailnú fotku z boku a ani som si veľa času nenašiel.
Aha, tak to je dobre. ? Ak dotyčná naozaj podá tú sťažnosť, tak snáď bude vyššia pravdepodobnosť, že nabudúce tam už električky medzi sebou prestup umožnia (ak sa tam takmer naraz stretnú). ?
Zástavka tam bola od (asi) sprevádzkovania budovy internátu (cca 1990) až do otvorenia budovy Ekonomickej univerzity (cca 1996, potom sa presunula do súčasnej podoby). V tých časoch to bola jediná zastávka v normálnej pešej dostupnosti.
dnes som išiel okolo spojky Apollo-Bosákov-Prístavný v smere mesto a myslím si, že by sa to dalo v pohode tak urobiť. možno by bolo treba trošku upraviť ten prípoj z Bosákovej, aby sa tam zmestili 1+1 pruh a keby sa posunula aj tá cesta na miesto bývalého zastávkového prístrešku s podchodom (bola tam aj niekedy zastávka? lebo ja si to nepamätám), tak by mohli byť zachované i tri pruhy v msere z Pe.
Re #124923 Petto: si myslím, že by ten interval nebol až taký chaotický 7-13-7-13, pretože reálne aj tak budú na moste zápchy a určite nebudú 96-196 jazdiť 10-10-10... ale bol by lepší prístup do ikei z viacerých miest a raňajšie expresy 68 a 196 by išli smer mesto najkratšou cestou... + Šustekova by mala možnosť ísť na/za oba mosty btw. keď 68 ide cez euba-bulíkova-šustekova, tak na tej bulíkovej môže zastavovať, tým tak veľa nestratí. oveľa lepšie by bolo, keby tú pôvodne 4-prúdovú (dnes 1+1 pruh + 2 pruhy prakovacie) cestu trochu premaľovali a urobili tam 1+2 v smere na Lachovu z toho jeden bus + 1 parkovacie na pravej strane...
Mar.z.y
ĎAkujem ? ☺ ?