Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #124912:
A aké sú limity pre pauzy? Ďakujem za vysvetlenie.
Keď už o tom súbehu 39 na väčšiny trasy. Je 133 tiež v súbehu s električkou na väčšiny trasy, keď to vezmem na počet zastávok? 133 má v smere do mesta 13 zastávok z toho 3 sú zároveň zastávkou električky. Čo sa dĺžky týky (odmerané podľa Google Earth), v smere do mesta je súbeh so 4 a 12kou 57 % a v smere na DD je to 50,5 %. Mne sa to až tak strašné nezdá.
Jediná moja otázka je, že ak táto linka nebude zrušená, nebolo by lepšie, ak je to technicky možné, aby zachádzala namiesto Divadla ku Nivám? V smere na nivy je to o 1,06 km viac, v smere na DD o 530 m viac (ani nie 10 % sucasnej trasy-cca 7,61 km). Pritom by sa vyrazne mohlo niektorym ulahcit prestupovanie.
Reply on: Ike #124913:
... a spoje linky 133 v intervale 1,5 minúty. To by možno aj šlo, len treba viac vozidiel ?
Reply on: AAA #124895:
Keď už je teda linka 133 taká super a električka zlá zlá zlá... tak potom nech zrušia električkové zastávky v Karlovej Vsi 🙂
pekne po zastávke Nad Lúčkami bude nasledovať Botanická.... Ušetrenie aj 5 minút ?
Reply on: Petto #124868:
Si myslíte, že môžete len tak mirnichts-dirnichts brať na konečných pauzy ? ?

Re #124874 Karakol: S ktorou električkovou linkou ide 39 väčšinu svojej trasy v súbehu?

Re #124897 Petto: Načo si treba pri intervale max. 7 minút pamätať grafikon? Ten grafikon je taký, aký je, lebo je potrebné tam dosiahnuť čo najväčšiu kapacitu a centrum mesta, kde je súbeh s d-1 limituje priepustnosť.
Od stredy 4. mraca budú vstupenky na domáce zápasy Slovana v play off hokejovej extraligy zakúpené cez ticketportal.sk budú platiť aj ako cestovné lístky na miestnu hromadnú prepravu počas obmedzeného časového obdobia pred a po zápase.

Zajtra je na danú tému tlačovka na zimáku.... účasť Ďurkovský, Krajči, Záhradník, Drdák (ticketportal.sk)

konečne normálne pro-európska vec, ktorá sa v tejto krajine a tomto meste deje...

?
Reply on: Petto #124908:
Ja si tiež pozriem (ak mám možnosť) CP vopred. Ale z vlastnej skúsenosti som dospel k záveru, že pri intervale 7,5 minúty a menej to už nerobievam. Jednak preto, že táto doba sa mi už zdá primerane dlhá na čakanie a tiež hlavne preto, že sú okolnosti ktoré pri svojej ceste na zastávku nedokážem ovplyvniť a naplánovaný presun na zastávku by mi dostatočne narušili.
Reply on: LUK #124906:
Neviem ako ty a vy ostatni ale ja si vzdy zistim kedy ide daco -nech cakam co najmenej . Pri intervale do 5 min je to zbytocne si daco pamatat - vid taka L95 zo Safka
Reply on: Valec #124905:
Pretože časť bratislavského obchvatu (D1) je jedno provizórium... Skutočný obchvat bude ak bude postavená D4...

Tým chcem povedať to, že je to stále v súčasnosti najlepšie možné riešenie, avšak nedostatky má napr. v tom, že v čase keď bol navrhovaný prístavný most sa nerátalo s tým, že bude takáto intenzita premávky a že tam pôjde mestská aj tranzitná doprava spolu...

A už som sa ospravedlnil, že tento fakt som nevedel - nič to však nemení na tom, že si stojim za tým, že v minulosti s takouto premávkou nerátali. Dokazuje to aj to, že keď bol teda plánovaný ako súčasť D61, tak si treba pozrieť vtedajšie plánovanie dialnic (vlastne bolo platné do roku 1999). Na Slovensku mali byť AŽ 3 diaľnice D1+D61+D2
Reply on: Petto #124900:
a naco si potrebujes pamatat 7 minutovy interval??? proste pridem na zastavku a cakam...
Reply on: 810zssk #124811:
Však už máme:
3,5 trolejbusu (53, 80, 152, 6505),
1,5 autobusu (236, 3350)
a 6 električiek (18, 38, 104, 135, 215 a 317).
Počítal som len vystavovateľné vozidlá a tie, ktoré sa k vystavovateľnému stavu blížia. Ak by sa tam časom dostali aj ostatné historické vozidlá, tak to bude len plusom.

Re #124838 Ike: "súčasný stav je v podstate provizórny, lebo pri výstavba Prístavneho mostu sa nerátalo s tým, že bude diaľničný"

Hééj, a prečo sa mi už pri výstavbe hovorilo diaľnično-železničný. Prečo potom bol vždy v správe Riaditeľstva diaľnic Bratislava? Prečo o ňom píšu vo všetkých knihách, v ktoré sa zaoberali diaľnicou D61, resp. diaľnicami všeobecne.
Reply on: luky133 #124886:
Mne par krat odpisali aj zo zmienmhd.
Reply on: Karakol #124871:
Toto neupravuju vnutorne predpisy DPB, ale zakon o cestnej doprave.
Reply on: Ike #124867:
Myslim ze ho mozes vyuzit aj bez nej.
Reply on: Petto #124900:
*teda 24 minutovy interval *
Reply on: djscorpion #124899:
Nepochybujem o fungovani v Plzni ,len som poukazoval na to ,ze ten grafikon sa neda zapamatat.

Re #124898 AAA: Keby dali 7-8 nepovedal by som nic. Chces povedat,ze by si si nezapamatal 24 minutovy grafikon ???
Reply on: Petto #124897:
Ja fakt neviem, čo sa Ti nepáči. Keď som bol vtedy v Plzni, fungovalo to tam výborne . . .
Reply on: Petto #124897:
Predpokladám, že ty by si vyrobil nejaký lepší. Tak si to skús a pošli nám ho. Ale hlavne pri takom krátkom intervale, tie presné odchody nie sú také podstatné. A napr. čo si tu navrhoval 24 minút na 32 tak to tiež veľmi zapamätateľné nie je.
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=42321&idt=u&idg=3677&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

to uz sprostejsie navrhnuty grafikon som nevidel
- cez sedlo 7 min , PŠ 4-5 min - to si ma ako kto zapamatat ?
Reply on: Karakol #124874:
That´s a great idea!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.