Reply on: drink #124852:
Keď sa na to pozreš z pohľadu aké trendy DPB zavádza. V autobusoch a trolejbusoch je ten prestupný systém premietnutý aj do linkovania, v električkách nie. Navyše nefunguje ani preferencia a zastávky sú nahustené neuveriteľne. To ti ostatne povedal aj "luky133". Dakde sú však stále rezervy ako napr. dve linky na úsek Rača - Východné, ktoré by šlo spojiť do jednej linky a tiež 55 do 65. V normálnych mestách sa skrátené spoje označujú piktogramom v CP a ľudia aj reflektujú na snahu DP v oblasti zavádzania digitálnych transparentov tým, že si ich čítajú a teda odpovedajú na snahu DP.
Karakol
Trasa Kuklovska-Nivy by zabrala 21 min=o styri viac ako dnes. Trasa Nivy-Kuklovska by zabrala 20 min=o dve viac ako dnes. Autobus na otocke (ked si zbezne pozrem CP) stoji 14 min. (z ZS Majernikovej ide 5:43, resp. 5:55 a do mesta odchadzaju 5:58, resp. 6:10), tiez podla mna nejaky cas stoji pri SND. Takze videl by som nejaku rezervu aj ak by sa trasa casovo predlzila.
Pripadne to moze byt urobene ako u 12ky, na AS Nivy nebude stat, len ludia vystupia, druhi nastupia a ide zas na Dlhe diely.
Pripominam, ze laicky pohlad, takze cakam pripadne reakcie preco to nie je mozne. Dakujem.