18.2.2009
Bratislava - Tlačová konferencia Hlavného mesta SR Bratislavy
sa uskutoční o 10.00 h v miestnosti č. 103 na I. poschodí budovy
Novej radnice na Primaciálnom námestí č. 1 v Bratislave.
Téma: Oprava Starého mosta
Hlavné mesto SR Bratislava v dôsledku havarijného stavu a iných okolností sa rozhodlo opraviť bratislavský Starý most tak, aby mohla po ňom premávať aj električka do Petržalky. Oprava Starého mosta by sa mala začať do troch mesiacov, pričom počas opravy by nemala byť z mosta vylúčená autobusová doprava.
Informovať budú: Andrej Ďurkovský – primátor hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava, Alexander Tesár – autorizovaný inžinier, Inžinierska kancelária Tesár & Partner, vedecký pracovník SAV Tomáš Fabor – splnomocnenec primátora pre dopravné systémy Vladimír Kovalčík – generálny riaditeľ, METRO Bratislava, a.s.
Bratislava - Tlačová konferencia Hlavného mesta SR Bratislavy
sa uskutoční o 10.00 h v miestnosti č. 103 na I. poschodí budovy
Novej radnice na Primaciálnom námestí č. 1 v Bratislave.
Téma: Oprava Starého mosta
Hlavné mesto SR Bratislava v dôsledku havarijného stavu a iných okolností sa rozhodlo opraviť bratislavský Starý most tak, aby mohla po ňom premávať aj električka do Petržalky. Oprava Starého mosta by sa mala začať do troch mesiacov, pričom počas opravy by nemala byť z mosta vylúčená autobusová doprava.
Informovať budú: Andrej Ďurkovský – primátor hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava, Alexander Tesár – autorizovaný inžinier, Inžinierska kancelária Tesár & Partner, vedecký pracovník SAV Tomáš Fabor – splnomocnenec primátora pre dopravné systémy Vladimír Kovalčík – generálny riaditeľ, METRO Bratislava, a.s.
Ik
Je však zaujímavé, že máš problém počkať 6 min. na ďalší spoj 95-ky. Ja osobne som proti akémukoľvek čakaniu dobiehajúcich cestujúcich, dvojnásobne na linkách ako je 95-ka! Ty hovoríš, že si tam prišiel so šalinou o 20:18. 95-ka mala odchod 20:16! Ten autobus tam už nemal 2-min čo robiť.
Prečo by malo 70 cestujúcich, ktorí už nastúpili do voza, čakať na zopár zblúdencov, ktorí dobiehajú. A k tomu patria ďalší cestujúci stojaci na ostatných zastávkach po trase linky. A prečo by sa mal vodič dlhšie zdržovať a tým si skracovať prestávku na konečnej.
Ďalší odchod mala 95-ka 20:24. To bol pre teba taký neuveriteľný problém počkať tam tých 6 min.
Typický bratislavský vlčák, ktorý sa za každú cenu musí sťažovať a všetko ofrflať a zároveň neponúkne žiadne riešenie...keď ti tak vadí 4084 na linkách MHD, ponúkni riešenie ako by mohla 4.kolóna vypraviť kĺbové vozy na kĺbové linky s tým, že má poriadny nedostatok kĺbových vozov. Tak povedz čo tam majú vypraviť, keď nič iné nemajú momentálne k dispozícii.
Je veľmi ľahké kritizovať ... to dokáže každý chudák.