tak už viem čo tam robila 1201 ? to neviem kde mali ako ZV Solaris v ktorej MČ ☠ už ma to celé serie ako sa celý DP ide posrať s DD len aby tam chodilo to najnovšie ? čistý kreténizmus a hajzelstvo. Pdrbali ráno interval na 95 ale nič nerobia preto aby ho dali doporiadku, absolútne nič! Serú na všetky MČ!
Podľa mňa je takét delenie spojov potrebné pri 92+192, 96+196 ale nie napríklad pri 91 a 191, kde 191 je len skrátená verzia 91 a v podstate majú celú trasu spoločnú, ale napr. 96 a 196 majú odlišné konečné AVION a ŽSTNM a to isté aj 92 ktorá na TESCO Lamač nikdy nechodí, len 192. Preto by som napr. aj delil 80 na spoje idúce do Kopčian ako 80 a k Matadorke ako 180. A aktuálna linka 180 by dostala číslo 89. Inak ma napadlo, že aj linka 25 by sa dala očíslovať ako 121, keďže to je posila k 21 pre tých čo idú len do VW a nejdú do DNV.
Dnes som šiel na DD, či tam nebude TEDOM. Bol jeden ale to až keď som šiel smerom do mesta čiže, som nemal čas vyskúšať. Aspoň som sa ale zviezol linkou 35, ktorá má úspech celkom. Na zastávke Sološnícka nastúpila jedna stará pani (75r.) a pán (cca 40r.) a nejak sme začali spolu vykecávať. Povedali mi, že im presunuli zastávku Sološnícka lebo si vraj majiteľ jedného domu sťažoval, že jemu tam potom besnie pes keď tam čakajú ľudia na L35 a šteká ako blázon. No sila proste. Ale našťastie šofér zastavuje ľuďom na pôvodnej polohe zastávky. Skrátka to čo sa deje na DD je bordel na druhú. Mimochodom keď už jazdí aj linka 133 môžu linku 32 stiahnúť na interval 15min a 133 by stačilo rovnako 15min a boli by v spoločnom preklade 7,5minúty.
Nie. Na Zlatých Pieskoch boli Zemiakové sklady ? . Uhoľné sklady boli v mieste neskoršej CK Čedok, dnes SATUR, presne na zasdtávke električiek Jesenského. Nie raz som tam v detskom veku vystál s dedkom rad na uhlie, preto už navždy len Uhoľné sklady ? .
Rano boli na L32 menšie zmatky o 6:40 zle odbočil na zastávku janotova, som si všimol že linka 133 nechodila prázdna od začiatku plné vozidlá ja by som ju dal aj cez sedlo, musim však podotknúť že DD bude mať lepšie spojenie s mestom ☺ ☺ ☺
"Taktiež je nezmysel ukončiť 94 na Zochovej, lebo čo ja sa ráno veziem, tak na Nám. 1. mája z nej vystupuje takých 20-25 ľudí a podobne je to aj na Vazovovej, tzn. cca 600 ľudí za hodinu by si musel nechať prestúpiť na Zochovej do už preplnených L31/39 len na 1 alebo 2 zastávky. Opäť by tu teda platilo to čo vyššie, nedostatočná kapacita len v tomto úseku"
Áno, ale to platí len v rannej špičke. Potom už býva v 94 tak maximálne 15 ľudí. Mohlo by sa to spraviť tak, že na Vazovovu by chodila len ráno, potom by sa po zvyšok dňa točila na Zochovej (tak ako kedy 47-S). ?
Tak ja neviem, ale zatiaľ vždy keď som tam bol, tak toto tvrdenie platilo. A bol som tam v rôznych obdobiach aj časoch. Jediné časy, keď som tam nebol, sú večer a víkend, ale ani vtedy nepredpokladám, že by to jazdilo extra plné.
Som veľmi milo prekvapný z dneška na DD. Ak by som už v týchto voľbách mal hlas tak ho dam možno aj Záhradníkovy a spol. ? Dnes boli Dlhé diely asi prvý krát (aj pre ne a pre celú Bratislavu) jediná časť Bratislavy, ktorá bola celkom nízkopodlažná. Nezaznamenal som žiadnu 15Tr/m, Tam Bus a ani Karosu... Na 32 boli úplne perfektné Tedomy, nové Sorky a na 33 boli samé 25Trky tušímže. 133 bola tvorená BN 10,5 ako som predpokladal a školský spoj mal na starosti Solaris. Ako záloha bol Sor BN 9,5 (teda myslím, že záloha lebo šiel smerom na DD z preškrtnutým zadným transparentom. Prvý krát som mal pocit, že som v nejakom modernom meste ako je napr. Viedeň kde je nízkopodlažnosť a moderné vozidlá samozrejmosť. Už tomu chýba len malý detail... Aby na tom boli rovnako všetky mestské časti.
Emo