Tak ja neviem, ale zatiaľ vždy keď som tam bol, tak toto tvrdenie platilo. A bol som tam v rôznych obdobiach aj časoch. Jediné časy, keď som tam nebol, sú večer a víkend, ale ani vtedy nepredpokladám, že by to jazdilo extra plné.
Som veľmi milo prekvapný z dneška na DD. Ak by som už v týchto voľbách mal hlas tak ho dam možno aj Záhradníkovy a spol. ? Dnes boli Dlhé diely asi prvý krát (aj pre ne a pre celú Bratislavu) jediná časť Bratislavy, ktorá bola celkom nízkopodlažná. Nezaznamenal som žiadnu 15Tr/m, Tam Bus a ani Karosu... Na 32 boli úplne perfektné Tedomy, nové Sorky a na 33 boli samé 25Trky tušímže. 133 bola tvorená BN 10,5 ako som predpokladal a školský spoj mal na starosti Solaris. Ako záloha bol Sor BN 9,5 (teda myslím, že záloha lebo šiel smerom na DD z preškrtnutým zadným transparentom. Prvý krát som mal pocit, že som v nejakom modernom meste ako je napr. Viedeň kde je nízkopodlažnosť a moderné vozidlá samozrejmosť. Už tomu chýba len malý detail... Aby na tom boli rovnako všetky mestské časti.
Aspoň narýchlo upresním: Pozerám do mapy z roku 1985.
Linka č 52 mala trasu: Vtedajšie ulice: Konečná Jakubovského(Vyšehradská) - Budonného (Jantárová Cesta -zast. Lúčanka) - Kovpakova(Lietavská) - Jakubovského(Budatínska) - Rokosovského(Smolenická) - Mičurínova(Jíráskova) - Kolmá (Nadjazd ešte neexistoval) - Kopčianska - Rusovská Cesta (zastávka Záporožská) - Makarenkova (v miestach dnešne Einstainovej) - Krasovského (V miestach Dnešného Auparku) - Starohájska (dnes prakticky Nejestvuje) - Pri Seči (Bývalé odstavné plocy autobusov Petržalka)
Takže vlastne čisto petržalská linka to bola ale vystáva mi otázka aká mala vtedy vlastne tá linka zmysel?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6692
Pekný článoček, až na taký detail, že 3. podvozok vykoľajený nebol. A poškodenie troleja som tiež nejak nezaregistroval, jediné čo tam vrchári majstrovali, bola montáž uzemnenia o koľaj, keď išli nadvihnúť prednú časť žeriavom.
Re #122865 MiroBA: A zatiaľ čo vy ste mali nadštandard, my na Dvoroch sme sa nemohli ani do autobusu (a bolo nám jedno do akého) dostať.
Tá výluka bola od 28.6.2003 (+- pár dní).. a v súvislosti s ňou sa prešlo z intervalu špička10 sedlo 15 na celodenných 12 minút...(ktorý fungoval do cca marca 1997)
V súvislosti s touto zásadnou úpravou všetkých elektirčkových grf. bola zásadnejšie zmenená aj výprava a typ vozidiel... stanovila sa výprava iba K2(S) a 2xT. Spočitaku boli ešte sóla v pracovné dni večer na L2, ale aj od toho sa postupne upustilo.
A prečo by mal prestupovať PRÁVE na Šafku alebo na stanici a prečo by linka nemohla kopírovať najväčší prepravný prúd? Roztrhnutie 12 na 12 a 14 mi príde ako jedna z najväčších demencií DP - kvôli spojeniu Šafka s Uhoľnými skladmi zničiť diametrálnu linku, ktorá nikdy nebola ohrozovaná prenosom meškania...
Situácia pri tretích dverách tretej tétrojky je z pohľadu vodiča v spätnom zrkadle taká istá ako pri tretíc hdverách druhej tétrojky.
Dopravné podniky vo svete asi nedopatrením nezískali tvoje poznatky, keďže bežne prevádzkujú vozidlá 40 a viac metrov dlhé (a to už mnoho rokov, takže so zrkadlami, nie s kamerovým systémom).
S potrebou prestavby zastávok súhlas. Problém je v tom, že niektoré je prerobiť problém ? .
"Ja budem stále preferovať, každej mestkej časti by som dal priamy spoj do centra a na jednu zo staníc -buď Hlavnú alebo Autobusovú."
tak si to skús obhájiť, pretože ja ti dám hneď niekoľko dôvodov prečo nie.
♦ ani jedna stanica by kapacitne nestačila
♦ dochádzkové prúdy sú absolútne iné a % ľudí z každej Mč tvorí minoritnú skupinu (s výnimkou častí mesta, kde sú internáty)
♦ to, že niektoré linky končia na staniciach nie je nič iné, ako výsledok toho, že v centrálnej mestskej oblasti nie je priestor na otáčnie (kde inde by si točil 93ku? alebo 21ku?) - nie je to odrazom toho, že všetci idú na stanicu... To že to pár jedincov využíva ako výhodu (mimo iného aj ja), je druhá vec
♦ keď si uvedomíš, vlastne takmer každá mestská časť má linku, ktorá má zastávku v pešej dostupnosti jednej zo staníc - pričom petržalka ich má niekoľko (78,88,93), v podstate prestupovať ani nemusíš...
No konkrétnejšie bývam na Lúkach V. Nj diki za info ? .
Ono ja sa tých liniek všetkých ani nedomáham. Ono by ma potešilo keby chodila aspoň 93 po pôvodnej trase alebo aby zaviedli opäť 90tku. Ono mám blízo 93 i 95, ako v dobrom počasí je to v poho a rád sa prejdem ale ked je lejak tak to už také v poho nieje. Ale oceňujem, že na zastávka 93 a 95 už spravili prístrešky čo predtým nebolo.
Tie linky čo chodili v 85tom si viacmenej pamatám.
Chodili k nám:
21 -konečná kúsok od dnešnej Vyšehradskej
(druhá konečná Ružinov)
43 -tá chodila na Janíkov dvor, neskôr na obratisko Dnešnej Dolnozemskej
(druhá konečná Hl stanica)
50 -chodila na dnešnú Jasovskú
(druhá konečná pod Novým mostom)
52 -konečná tam kde vtedajšia 21
(druhá konečná AS Mlynské nivy alebo aspoň do toho okolia -to si už presne nepametám)
54 -konečná tiež tam kde vtedajšia 21
(druhá konečná Dolné Hony)
112-tak isto
(druhá konečná Devínska nová Ves)
117-konečná Dnešná Dolnozemská
(druhá konečná Rača)
Ďalej neskôr ešte kúsok od nás zaviedli
119-Konečná dnešná Vyšehradská
(druhá konečná OD Slimák)(ale to už myslím zrušili 52ku)
a ešte na dnešnej jasovskej stávala 116 a tá chodila až do Rusoviec, v podstate dnešná 91tka.
Ja si do roku 2004 pamatam sola na L8 a L2... potom bola nejaka vyluka, kedy dali na L8 kacice a na L2 duplaky... ked skoncila, zistili ze sa to osvedcilo... aspon co sa mi hmlisto mari
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Dopravné podniky vo svete asi nedopatrením nezískali tvoje poznatky, keďže bežne prevádzkujú vozidlá 40 a viac metrov dlhé (a to už mnoho rokov, takže so zrkadlami, nie s kamerovým systémom).
S potrebou prestavby zastávok súhlas. Problém je v tom, že niektoré je prerobiť problém ? .