Som veľmi milo prekvapný z dneška na DD. Ak by som už v týchto voľbách mal hlas tak ho dam možno aj Záhradníkovy a spol. ? Dnes boli Dlhé diely asi prvý krát (aj pre ne a pre celú Bratislavu) jediná časť Bratislavy, ktorá bola celkom nízkopodlažná. Nezaznamenal som žiadnu 15Tr/m, Tam Bus a ani Karosu... Na 32 boli úplne perfektné Tedomy, nové Sorky a na 33 boli samé 25Trky tušímže. 133 bola tvorená BN 10,5 ako som predpokladal a školský spoj mal na starosti Solaris. Ako záloha bol Sor BN 9,5 (teda myslím, že záloha lebo šiel smerom na DD z preškrtnutým zadným transparentom. Prvý krát som mal pocit, že som v nejakom modernom meste ako je napr. Viedeň kde je nízkopodlažnosť a moderné vozidlá samozrejmosť. Už tomu chýba len malý detail... Aby na tom boli rovnako všetky mestské časti.
Ike
"Ja budem stále preferovať, každej mestkej časti by som dal priamy spoj do centra a na jednu zo staníc -buď Hlavnú alebo Autobusovú."
tak si to skús obhájiť, pretože ja ti dám hneď niekoľko dôvodov prečo nie.
♦ ani jedna stanica by kapacitne nestačila
♦ dochádzkové prúdy sú absolútne iné a % ľudí z každej Mč tvorí minoritnú skupinu (s výnimkou častí mesta, kde sú internáty)
♦ to, že niektoré linky končia na staniciach nie je nič iné, ako výsledok toho, že v centrálnej mestskej oblasti nie je priestor na otáčnie (kde inde by si točil 93ku? alebo 21ku?) - nie je to odrazom toho, že všetci idú na stanicu... To že to pár jedincov využíva ako výhodu (mimo iného aj ja), je druhá vec
♦ keď si uvedomíš, vlastne takmer každá mestská časť má linku, ktorá má zastávku v pešej dostupnosti jednej zo staníc - pričom petržalka ich má niekoľko (78,88,93), v podstate prestupovať ani nemusíš...