Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kakke #122840:
Tak ja som to zažil na linke 3 v poobednej špičke. Stará K2 a v zákrute sa jej začali otvárať posledné dvere a to bola úplne plná.
Reply on: Ike #122839:
Prečo teda 4 v sedle premáva len po ŽST Nové Mesto? Inak nebolo by vhodné prehodnotiť aj to či je prednejší jednotný interval na električkových linkách alebo prispôsobiť intervaly električiek potrebám v danej oblasti za cenu, že síce intervaly budú odlišné ale budú kopírovať potreby ľudí v danej MČ? Jednotnosť intervalov rieši preklady možno na radiále ale nie v centre, kde linky odídu nárazovo a potom nejde nič. Ja som dosť krát zažil také, že som šiel v 1, za nami bola 4 a keď sme prechádzali okolo Vazovovej (smer Trnavské mýto) tak sa do tandemu pripájala linka 2 ? preto mám aj odpor k tomuto vedeniu liniek lebo je to často vyzerá takto ako som opísal.
Reply on: Kakke #122840:
tak to si vela nepochodil... odporucam dubravsko-karlovessku radialu...

ten polus je tiez na hrane
Reply on: Ike #122839:
Tak ja keď idem 2 alebo 4 od Polusu alebo ZP, tak do Polusu sedia všetci a ešte je voľné, po prejdení cez Polus je električka plnšia ale nie je to natrepané, tak ako napr. ide ráno 93, že sa dvere nezavrú ani. Nikdy som nevidel, žeby električka mala v BA problém zavrieť dvere pre plnosť a to chodím s električkou aj v špičke.
Reply on: Kakke #122837:
nie je to chore, su tam ubytovne, su tam rozne sklady a ine prevadzky, zjavne si v tejto oblasti v zivote nebol...
cez leto je to este horsie

Re #122836 Kakke: neviem kedy si bol naposledy v poluse, ale vzdy ked tam idem MHD tak je plna zastavka, plno ludi vystupuje a ked pride elina zo zlatych je plna a ludia sa tam navela navela pomestia...

navyse rano tam chodia aj ludia co nemaju skolu a pracu + zamestnanci polusu, ktorych tiez nie je malo
Reply on: AAA #122833:
Inak prečo v 90% prípadoch neumožnia šoféri na Kamennom námestí prestúpiť? Ma to riadne sere, keď stojíme na zastávke kým ľudia nastúpia do 11 pred nami a my tam stojíme zatiaľ čo mohli ľudia nastúpiť do 1 aj a zároveň z nej prestúpiť na 11. Tá zastávka je dlhá a ešte má aj rezervu, tak neviem prečo stojíme vďaka takýmto ignorantom na zastávke na 2x ?
Reply on: AAA #122834:
Však na ŽST Nové Mesto, ale určite by som preto nerobil každé 4 minúty linku na Zlaté piesky, to uznáš aj ty, že to je choré...
Reply on: 810zssk #122797:
Predstav si, že tú "narvatosť" som zažil ? ráno som nimi nikdy nešiel ale poobede keď idú ľudia z práce a do Polusu po práci nakupovať. Neviem či tie prázdne a zbytočne premávajúce električky navyše tam zacvakáš ty. Asi nie nadarmo sa pri intervaloch 8//15 uvažovalo, že na Vajnorskej pôjde jedna električka z Nového mesta a druhá zo Zlatých pieskov. Neviem či je vôbec na mieste našu električkovú sieť vôbec sieťou nazývať, keďže trate cez Obchodnú a Špitálsku sú v pešej dostupnosti 5-7min, a napr od zastávky Vazovova k Legionárskej, alebo Floriánske nám./STU k Americké/Odborárske nám. to sú 2-3minúty. Takže neviem čo je furt ťahanica o potreby linky z každej radiály na stanicu, Obchodnú a Špitálsku ? Ešte späť dodám k tvojmu problému so Zlatými pieskami, že asi by nekončila L4 medzi 9 a 11 doobeda na Novom meste keby bola využitá... Ja neviem kde žiješ, ale tu asi ťažko.
Reply on: MiroBA #122810:
No podľa mňa je maximálna blbosť, že sa všetko točí cez Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - Šafko. Rad radom 11 až 14 a je to zbytočné. Určite by som ten okruh zrušil pre 11 alebo 14, ale skôr 14, keďže Ružinov spojenie na Šafko má v podobe linky 50, kúsok od Šafka končí aj 202, z ktorej sa dá prestúpiť na Nevädzovej na 66,75,96 a 196 na smer Pošeň a Štrkovec.
Reply on: Kakke #122832:
A kde inde by si točil linku, keď prepravný prúd silne mení intenzitu na zastávke PCC?
Reply on: Martin Fundárek #122825:
Mne sa už stalo, že tam vodič zastal aj keď nič z toho smeru ako ide 11 nešlo a stál a po chvíli šiel ďalej.
Reply on: 810zssk #122796:
Dobre samomurovaný puberťáčik ? Neviem kde si nabral takú blbosť, že na ZP musí každé 4 minúty jazdiť električka a už vôbec na ŽSTNM ? Tam aj pri 12minútach vychdáza L1 s prázdnymi vozňami.
Reply on: irizar #122830:
to som myslel samozrejme zo srandy 🙂
Reply on: Ike #122828:
Ako človek, ktorý už zo dve veveričky a aj niekoľko vtákov na svedomí má môžem kľudne povedať, že takéto poškodenie by v žiadnom prípade nespôsobila - jedine ak by cestovala v pazúroch vzrastlého orla alebo niečoho podobne veľkého. Ja by som skôr tipoval na kolíziu s niečím kovovým, ale potom nechápem tie zbytky čo tam zostali...

Odpoveď sa vraj dozvieme zajtra ráno, tak to ešte holt vydržím...
Reply on: richardhudec #122824:
Veď keď to DPB robí spôsobom z 50. rokov minulého storočia - namazať lepidlom na pertinax.
Reply on: Ámos #122827:
jaj to som si nevsimol ? tak mozno mrtva vevericka ?
Reply on: Ike #122819:
na konci maja asi kus ladu zo stromu nepadol ?
Reply on: Martin Fundárek #122825:
toto som zatiaľ nezažil, na druhej strane reláciu 12+11 nevyužívam tak často (resp. využil som ju párkrát v živote)

Martin Fundárek

Reply on: Ike #122806:
A nestane sa Ti občas, že vodič 12-ky zastane na NĽŠ V KRIŽOVATKE (!!!) a pustí linku 11 pred seba (účel som zatiaľ nepochopil), a tým pádom môžeš na Šafku 12 min. prestupovať iba z jednej nohy na druhú?
Reply on: Mischo1 #122820:
musim sa zastat vylepovaca - v takomto pocasi, ake je dnes a bolo aj posledne dni (okrem piatka a soboty) by sa asi nikomu nechcelo prechadzat vsetky zastavky a v niektorych pripadoch sa za mrazu nedaju oznamy a ani cestovne poriadky lepit, alebo neaktualne prelepovat...viem, ze to cestujucich nemusi zaujimat, ale naozaj sa to obcas neda...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.