Ako človek, ktorý už zo dve veveričky a aj niekoľko vtákov na svedomí má môžem kľudne povedať, že takéto poškodenie by v žiadnom prípade nespôsobila - jedine ak by cestovala v pazúroch vzrastlého orla alebo niečoho podobne veľkého. Ja by som skôr tipoval na kolíziu s niečím kovovým, ale potom nechápem tie zbytky čo tam zostali...
Odpoveď sa vraj dozvieme zajtra ráno, tak to ešte holt vydržím...
A nestane sa Ti občas, že vodič 12-ky zastane na NĽŠ V KRIŽOVATKE (!!!) a pustí linku 11 pred seba (účel som zatiaľ nepochopil), a tým pádom môžeš na Šafku 12 min. prestupovať iba z jednej nohy na druhú?
musim sa zastat vylepovaca - v takomto pocasi, ake je dnes a bolo aj posledne dni (okrem piatka a soboty) by sa asi nikomu nechcelo prechadzat vsetky zastavky a v niektorych pripadoch sa za mrazu nedaju oznamy a ani cestovne poriadky lepit, alebo neaktualne prelepovat...viem, ze to cestujucich nemusi zaujimat, ale naozaj sa to obcas neda...
no veď DPB má užastný postup... Stačilo mi prvé dni počúvať cestujúcich čo nadávali, že išli 32 a zviezlo ich to inam... ? Tak zajtra radšej nejdem na 133 ale pôjdem klasicky nakoľko ani neviem aké busy tam nasadia či sa tam vôbec vtlačím nakoľko 80% blbcov vystúpi na Molecke. ?
napr isiel za nakladnym autom a z pod kolies vystrelil suter, alebo suter zletel zo strechy, alebo siel rychlo po ceste a zo stromu padol kus ladu alebo..... atd
Však tak som si to predstavoval i ja -megaprestupný uzol na šafku preto z každej okrajovej časti som potiahol linku tam v mojom návrhu a druhú na stanicu.
Vies, prave o to tu ide.. ak vies.. Ale ak ma byt MHD spolahliva tak musi spolahlivo prepravit kedykolvek bez toho aby som si musel vopred pozerat CP (noc a riedko osidlene oblasti mozu byt vynimkou).
Ak premenna "zamestnavanie sikovnych dispecerov" nadobudne hodnotu ano, tak ani diametralne linky nie su vyrazne zranitelne (oproti stavu kedy su hlavne radialne).. urcite menej ako v tvojom systeme vsetkonasafkoalebonastanicu.
tak v Petrzalke bol ten problem ze je plosne velka a linkovanie bolo neprehladne a neefektivne... bolo potrebne zo vsetkych mini prepravnych prudov spravit nosne - cez jednotlive mosty do mesta...
v pripade elektriciek je to ine.. tam mas pevne danu drahu...
vlastne by sme mohli mat take linkovanie ze vsetky linky okruzne a kazda by obsluhovala jednu radialu a megaprestupny uzol by bol na safku... rovnako mozes mat linky odvsadial vsade... vsetko ma svoje pre a proti... sucasny stav je nieco medzi tym...
vyhodou linky odvsadial vsade je to, ze pokial vies presne cas odchodu, dostanes sa vzdy tam kde chces komfortne,
naopak vyhodou okruznej radialovej linky je to, ze sa nemusis starat o cas, lebo ti stale nieco chodi a ani prestup ti nevadi, pretoze ti raz dva nieco pride...
trampova dogma vznikla predpokladam tak, ze spojil obe tieto vyhody, preto vznikli radialove linky, ktore ale nejdu len po koniec radialy ale obsluhuju aj dalsiu...
no hovorim ti subjektivne, linkovanie nie je to, co mi na elektrickach vadi... vadi mi ze su vysokopodlazne, ze trat cez dubravku pripomina karikaturu husenkovej drahy a ze stojime na kazdom semafore...
810zssk