Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Martin Fundárek

Reply on: Ike #122806:
A nestane sa Ti občas, že vodič 12-ky zastane na NĽŠ V KRIŽOVATKE (!!!) a pustí linku 11 pred seba (účel som zatiaľ nepochopil), a tým pádom môžeš na Šafku 12 min. prestupovať iba z jednej nohy na druhú?
Reply on: Mischo1 #122820:
musim sa zastat vylepovaca - v takomto pocasi, ake je dnes a bolo aj posledne dni (okrem piatka a soboty) by sa asi nikomu nechcelo prechadzat vsetky zastavky a v niektorych pripadoch sa za mrazu nedaju oznamy a ani cestovne poriadky lepit, alebo neaktualne prelepovat...viem, ze to cestujucich nemusi zaujimat, ale naozaj sa to obcas neda...
Reply on: MiroBA #122816:
Je to chujovina.. rovnako ako tvoje linky odvsadial na stanicu.
Reply on: luky133 #122817:
Aha.. tak potom suhlasim.
Reply on: Mischo1 #122820:
no veď DPB má užastný postup... Stačilo mi prvé dni počúvať cestujúcich čo nadávali, že išli 32 a zviezlo ich to inam... ? Tak zajtra radšej nejdem na 133 ale pôjdem klasicky nakoľko ani neviem aké busy tam nasadia či sa tam vôbec vtlačím nakoľko 80% blbcov vystúpi na Molecke. ?
DPB to vyvesí vždy už keď linka premáva a včera som si všimol že zmena linky 32 je ešte stále vivesená na zastávkach
Reply on: M3go #122818:
asi 300 sposobmi ?

napr isiel za nakladnym autom a z pod kolies vystrelil suter, alebo suter zletel zo strechy, alebo siel rychlo po ceste a zo stromu padol kus ladu alebo..... atd
Troška OT ale ako as to mohlo stať ?:D
http://www.k-report.net/discus/nahledy/245968.jpg

je to z 30.5.08
Reply on: 810zssk #122812:
Ja som nemyslel CP, ale letáčiky ako sa dávaju keď niečo začína premávať/mení sa trasa... A keď tak až potom by sa tam dal CP.
Reply on: Ike #122813:

Však tak som si to predstavoval i ja -megaprestupný uzol na šafku preto z každej okrajovej časti som potiahol linku tam v mojom návrhu a druhú na stanicu.
Reply on: Ike #122813:
Vies, prave o to tu ide.. ak vies.. Ale ak ma byt MHD spolahliva tak musi spolahlivo prepravit kedykolvek bez toho aby som si musel vopred pozerat CP (noc a riedko osidlene oblasti mozu byt vynimkou).
Reply on: MiroBA #122810:
Ak premenna "zamestnavanie sikovnych dispecerov" nadobudne hodnotu ano, tak ani diametralne linky nie su vyrazne zranitelne (oproti stavu kedy su hlavne radialne).. urcite menej ako v tvojom systeme vsetkonasafkoalebonastanicu.
Reply on: 810zssk #122808:
tak v Petrzalke bol ten problem ze je plosne velka a linkovanie bolo neprehladne a neefektivne... bolo potrebne zo vsetkych mini prepravnych prudov spravit nosne - cez jednotlive mosty do mesta...

v pripade elektriciek je to ine.. tam mas pevne danu drahu...
vlastne by sme mohli mat take linkovanie ze vsetky linky okruzne a kazda by obsluhovala jednu radialu a megaprestupny uzol by bol na safku... rovnako mozes mat linky odvsadial vsade... vsetko ma svoje pre a proti... sucasny stav je nieco medzi tym...

vyhodou linky odvsadial vsade je to, ze pokial vies presne cas odchodu, dostanes sa vzdy tam kde chces komfortne,
naopak vyhodou okruznej radialovej linky je to, ze sa nemusis starat o cas, lebo ti stale nieco chodi a ani prestup ti nevadi, pretoze ti raz dva nieco pride...

trampova dogma vznikla predpokladam tak, ze spojil obe tieto vyhody, preto vznikli radialove linky, ktore ale nejdu len po koniec radialy ale obsluhuju aj dalsiu...

no hovorim ti subjektivne, linkovanie nie je to, co mi na elektrickach vadi... vadi mi ze su vysokopodlazne, ze trat cez dubravku pripomina karikaturu husenkovej drahy a ze stojime na kazdom semafore...
Reply on: luky133 #122811:
CP sa bezne vesaju den vopred.. mimochodom, v piatok by to miatlo, kedze vtedy este nepremavala, ale v CP by bola pisana.
Reply on: Mischo1 #122800:
Tiež skoro, že to tam dali v sobotu... Mali to tam dať v piatok kedy chodia ľudia aj do práce a školy a nie v sobotu kedy využíva dosť ľudí oddychovanie 🙂
Reply on: Ike #122801:
Riešiť som začal ja. Tak úvahovo.
Ono je tak s polovice v poho, napr. linky 2, 8, 11-14.
Len máme zbytočne vela dimetrálnych liniek ktoré sú najviac zraniteľné. A ono boli už plány aj 5ku rozdeliť ale nejako z toho vzišlo, akurát čo tak rozdelili 12 -na 12 a 14.
Reply on: MiroBA #122807:
Ale uz daj pokoj s kuframi.
Reply on: Ike #122806:
Problemy, ktore popisujes naozaj su dolezite. Ale aj linkovanie.

Dobre, potom naco bola zmena v Petrzalke? Ved aj predtym som si mohol pozriet ze mi autobus ide raz za pol hodinu a kedy.. a tiez som mohol prestupit.. ale prestup bol komplikovany a dlho som cakal..

Pre mna skratka elektricka nie je konkurencieschopna alternativa voci trolejbusu a autobusu na trasach na ktorych zvyknem cestovat. Niekde vinou infrastruktury, niekde vinou linkovania a mizernych intervalov.
Reply on: 810zssk #122795:

Možno aj...ono to bola taká moja úvaha ako spoje na Obchodnú.
A sám som sa zamýšlal či by bolo rentabilné také linky vôbec mať. Ja som myslel konkrétne tak, že to by boli také akoby núdzové,napr. sedel by som v podniku večer, vonku by bol lejak tak by som šiel na najbližšiu zastávku a vtedy by bolo výhodné počkať na nejaký taký spoj. Viem, možno som len ja trocha fajnový.
Ono by nebol celkom zlý ten nápad s len piatimi linkami. Ale to by som očakával všade plne nízkopodlažné vozidlá, kryté prestupné terminály a prestup pokial možno čo najviac na hrane čo by si vyžiadalo i posun niektorých zastávok. Dalej súčasne viac využiť i železničné Trate (niečo ako S-Bahn v Nemeckých mestách), potom by to bolo v poho a prestupy by mi až tak nevadili. Ale za súčasného stavu sa trepať s kuframi strmími schodami z električky a niekedy 15min čakať na nekrytej zastávke v lejaku na iný spoj a potom sa zase trepať do dalšej električky, to nie je bohviečo. Možno húfy ľudí s kuframi na stanicu necestujú ale nájdu sa predsa.
Aspoň, čo ja viem z 93jky často vidávam nejakého toho človeka.
A ak chce MHD konkurovať individuálnej doprave musí poskytovať aj nejaký konfort lebo potom sa každý na to jednoducho vykašle a kúpi si auto.
Reply on: 810zssk #122803:
ale interval je vec ktoru si vies pozriet a zariadit sa podla nej, navyse aj teraz mas "prestupny" system ak si ho spravis 🙂 ja napr z dubravky do race, ked mi zdrhne pred nosom 5, idem na 12 a prestupim na 11... to nie je ziadny problem...
problem je neskutocne pomala jazda a zastavka pri kazdej vrbe... do toho semafor pri kazdej vrbe

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.