Reply on: Kakke #122588:
Parkovanie v garáži vozidlu prospeje maximálne tak v prípade, ak ho odstavujem na dlhšie. V prípade každodenného jazdenia má parkovanie v garáži NEGATÍVNE účinky - rýchlejší postup korózie nálsedkom neustáleho striedania teploty a vhlkosti. A úplne najhoršia je vykurovaná garáž. Načo by vlastne bolo dobré parkovanie vozidiel v hlae, keď ten autobus strávi aj tak 75% svojho života na trati?
Snad by moc nekricali..
stravinskij
Este raz. Neuvazujem nad odstranenim sedadiel. Skor volam po prihliadani na aspekty ktore som spomenul. Solaris ma zo vsetkych busov najuzsiu a najdlhsiu ulicku pozdlz ktorej su 2 x po dva rady sedadiel. Cela moja polemika je nasmerovana nie na otazku "preco je to tak" ale "ci sa to neda inak".
Nezameriavam sa na "jednotlive znaky pohodlia", zaujima ma skor "celkove pohodlie", ktore vyplyva z optimalneho pomeru sedadiel a miest na POHODLNE statie, zohladnujuc moznosti a specificke podmienky, ktore Bratislava oproti inym mestam ma - uz len pre absenciu metra.