OK
reportáž to ešte neviem lebo sa mi vymazali fotky z 2. pamäťovej karty tak snáď sa podaria dať ich späť ale 1 video konvoja 215, 38 a 104 sa mi nahráva na Čeknito.sk
A ty kedy das na internet vydeoreportaz??? Ja som az teraz zacal tie fotky upravovat, potom ich treba nahrat a vsetky popisat a ja zajtra idem do Nitry, takze najskor v nedelu;)
To je iné.. ak sa nemýlim vy máte na mysli obrubník a nerovnosti v asfalte vedľa nástupišťa? Ale to nespravuje dpb. To robí magistrát, konkrétne odd. cestného hospodárstva - preto och@bratislava.sk - prehrab sa na www.bratislava.sk tam pohľadaj...
A odkiaľ máš tento kontakt? ? Dáko ho nevidím v kontaktoch na dpb.sk... Ja som poslal na: puz@dpb.sk a je tam písané, že: poškodenie zastávky - tabuľa na cestovné poriadky, terčík, prístrešok ... Tak teraz neviem.
No už som našiel kontakt a skorej odoslal takže som poslal len tú Matejkovu. Ale neviem či je to správny kontakt nakoľko bolo písané, že poškodenie označníkov, prístrešku... ?
Obavam sa ,ze to je vaznejsi problem . Tam je nakrivo cesta . Tam by to trebalo komplet prerobit ,prip. dat trvaly prikaz vodicom na jeho pouzivanie ,bo stari ludia a kocikari tam maju dost problem . Ale aj tak mnohim soferom je to " lajtr jedno " ,ze ludia tam skor zoskakuju ako vystupuju.
Ale uz aj smerom dole to zacina byt skoro rovnake.
A tá linka z/do Rajky pôjde cez Dolnozemskú a most Apolo? Tak potom by nemusela končiť pri nSND, ale by mohla ísť až na Šafko, alebo by z mosta Apolo pokračovala po trase L68 a konečnú by mala na zastávke Trnavské mýto na Krížnej v smere na Trnavskú. Stála by (resp. jej výstupište) pred touto zástavkou, kde by jej miesto spravili z pár miest pre autá pred touto zastávkou.
ak zistis kontakt na toho ,kto to bude opravovat ,tak tam nahlas aj zastavku PRI PODCHODE ( btw. dost nepodstatna zastavka ) - hlavne smerom na Molecku su diery v asfalte jak hovado ? .
Marí sa Ti dobre. ? Medzičasom ovšem na vjazde do areálu do ASMN pribudla rampa a tak by si DPB musel u SL vybaviť také tie kartičky (či čo to je) na jej otváranie. Ale to by asi nebol veľký problém.
SOR je doby bus (vzhlad nie je najhorsi) jediny problem vidim v malych dverach (ak by boli vacsie tak myslim, ze by stacil)
Co sa tyka iveca, tak mi je to jedno (viac menej). Ja som nim siel raz a bol som spokojny (je mi jedno ze kabina vodica ma 157 cm2 alebo 160cm2 alebo ci ma 1 dvere, mne ide o to dostat sa z bodu A do B (ale vodicovy to samozrejme jedno nie je))
Co sa tyka DD nestazujem sa ze sem idu najlepsie veci Ale kedze vystup s "dobytkom" do kopca je dobra skuska pre autobusy (a vsadim sa ze raz uvidime aj na 1 den jeden z tych novych klbakov na 33/32 )
ale niekedy sa stane, ze spravny organ odmietne povolit vnustrostatnu prepravu.
Pokial ma linka SL zastavky v BA na nastupovanie, je chybou vodica ak to nedovoli. Ved vieme, ako sa vsetci ponahlaju (isty cas som denne dochadzal do Senca).
Preto ani 901 nikto nevyužíva keď je zakázaná preprava v úseku Nový most - Einsteinova. To je presne to čo štve ľudí na SL, predtým SAD, že ťa šofér odmietol prepraviť v rámci územia BA.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto