A tá linka z/do Rajky pôjde cez Dolnozemskú a most Apolo? Tak potom by nemusela končiť pri nSND, ale by mohla ísť až na Šafko, alebo by z mosta Apolo pokračovala po trase L68 a konečnú by mala na zastávke Trnavské mýto na Krížnej v smere na Trnavskú. Stála by (resp. jej výstupište) pred touto zástavkou, kde by jej miesto spravili z pár miest pre autá pred touto zastávkou.
(ale vodicovy to samozrejme jedno nie je))
Kami
1. aby nejazdila prazdna
2. nejde o "komercnu" linku ako 901, ale o dotovanu mestom, takze je viac ako vhodne nou zlepsit obsluznost prechadzaneho uzemia.
Dodnes nechapem preco nie je 901 s nicim integrovana.
Re #121926 kecho: tych 65 km/h je rychlost mestskych autobusov (papierova), ktoru by mali zvladat. Konkretne na Pristavnom sa aj tak neda (vacsinou) jazdit plnou rychlostou, takze tam problem nevidim.