Reply on: Ike #121918:
Mňa na tej plánovanej trati 801 zaráža, že má stáť všade po trase, teda na dvoch nových zastávkach v Čuňove (to by som chápal ešte), ale načo musí stáť na všetkých zastávkach v Rusovciach a Jarovciach, tak to nechápem ? Je to v podstate prímestská linka. Ja by som ju určite nedával chodiť cez Jarovce, ale od Rusoviec, kde by mala len dve zastávky by šla cez Rusovskú cestu priamo do Petržalky a po navrhnutej trase alebo cez Panónsku zo zastávkami na Jasovskej, Carrefoure, ŽST Petržalka, Dvory, Aupark s konečnou pod Novým mostom. Asi sa DP bojí vyťaženosti linky keď ju dáva zastavovať na všetkých zastávkach a ešte k tomu aj zachádzkou cez Jarovce. Určite zastávky na znamenie v trase 91+191 okrem Jasovskej by som jej nedával do zoznamu zastávok kde linka stojí.P.S.: K Jasovskej - prečo je Jasovská na znamenie keď ju často využívajú ľudia na prestup medzi 91+191 a 98? Tam sa za celú trasu nahrnie do autobusu najväčší počet ľudí po ŽST Petržalka a Nový most. Okrem toho je to prvá zastávka v smere do mesta kde je bez dlhej chôdze dostupná linka do Petržalky a do mesta, Ďalej je to len Kolmá a ŽST Petržalka kde sú len 93 a 94. Na Dvoroch a Auparku je prebiehať na druhú stranu = samovražda. ☠
Tomy
Bratislavskou MHD som išiel 2x v živote, keď som išiel prvýkrát, to bolo pred 2 rokmi, a bol som s kamarátom - Bratislavákom v električke. Úplne ma nachytal, povedal mi že kontrola cestových lístkov prebieha tak, že prídu desiati kukláči, odstavia električku, hodia do nej slzák a všetci musia ísť k zemi ? A kto nemá lístok, tak má po xlebe. Vtedy som bol ešte sprosté 15 ročné šťeňa, tak som mu to uveril. A ešte som išiel MHD v Budapešti a vo Viedni - tam majú mimochodom perfektné eletričky, také starožitné. A v Budapešti som bol s bratrancom a chceli sme sa previezť MHD, ale necvakli sme si správne lístky a prišli akurát revízori, tak som mal čo vybavovať.