Reply on: Ike #121918:
Mňa na tej plánovanej trati 801 zaráža, že má stáť všade po trase, teda na dvoch nových zastávkach v Čuňove (to by som chápal ešte), ale načo musí stáť na všetkých zastávkach v Rusovciach a Jarovciach, tak to nechápem ? Je to v podstate prímestská linka. Ja by som ju určite nedával chodiť cez Jarovce, ale od Rusoviec, kde by mala len dve zastávky by šla cez Rusovskú cestu priamo do Petržalky a po navrhnutej trase alebo cez Panónsku zo zastávkami na Jasovskej, Carrefoure, ŽST Petržalka, Dvory, Aupark s konečnou pod Novým mostom. Asi sa DP bojí vyťaženosti linky keď ju dáva zastavovať na všetkých zastávkach a ešte k tomu aj zachádzkou cez Jarovce. Určite zastávky na znamenie v trase 91+191 okrem Jasovskej by som jej nedával do zoznamu zastávok kde linka stojí.P.S.: K Jasovskej - prečo je Jasovská na znamenie keď ju často využívajú ľudia na prestup medzi 91+191 a 98? Tam sa za celú trasu nahrnie do autobusu najväčší počet ľudí po ŽST Petržalka a Nový most. Okrem toho je to prvá zastávka v smere do mesta kde je bez dlhej chôdze dostupná linka do Petržalky a do mesta, Ďalej je to len Kolmá a ŽST Petržalka kde sú len 93 a 94. Na Dvoroch a Auparku je prebiehať na druhú stranu = samovražda. ☠
810zssk
Lenze, ak by sme chceli aby ZSSK citacky a SL strojceky komunikovali s centralnym servrom a odtial stahovali udaje o PCL ktore treba nahrat, tak by to nieco stalo a je otazka kto by to zaplatil.
Co sa SMS listka tyka, tak si neviem predstavit ze by pri nastupe do SL vodic kontroloval platnost kodu (hoci, ked su schopny nevyuzit papierove PCL na zrychlenie nastupu, tak je to uz asi jedno), pri vlakoch mozno.