m zistil odkial su tie autobusy pôvodne patrili CONNEX WARSAVA a predavaju ich preto lebo stratili narok na prevadzku liniek MHD takže nemaju pre ne využitie
Od pondelka new grafikon L33:
uvediem len zmeny :
Po-PI - v sedle zruseny preklad s L32 - t.j stale 10 minutovy interval
podvecer po 19.hodine -10 minutovy interval namiesto 7-8
SO-NE - taktiez pocas celeho dna zruseny preklad s L32 -t.j. 10 minut (okrem rana do 7:00, po 22 hod. bude 10/20 minut )
No ale sú aj tie osobáky čo majú vozne s dverami v 1/3 vozňa a tam je ten priestor delený na tretiny, ktoré niesú veľké a nie vždy plné. Teda keď sedí dakto otočený opačným smerom a je tam dakto iný "tretí" tak to neni tak jednoznačné... Ja som mal trocha podobnú cestu vo vlaku z Kútov do Trnavy cez Senicu, kde bolo asi 6 rómov, ja a jedna v pohode osoba. No tak človek nemá nikdy a nikto fajn dojem z rómov, to si musí priznať snáď každý, že určité obavy sú keď tam prídu jak veľká voda a hulákajú počas cesty. Ale môže to byť aj kľudne dáky hajzlík čo má zálusk na tvoje veci a nemusí byť róm, každopádne ja vo vlaku nespím keď idem sám, nedokážem to ani dokonca.
O pár dni tu máme kupovanie električeniek cez internet a stránka DPB sa dáko nezmenila. Ja sa bojím, že oni tam nechajú starý web a dajú tam takú efektnú stránku ako na sms lístok. ?
Myslím samozrejme 1,35 milióna, nie 13,5 milióna. Inak, pokiaľ sa jedná o vozy z jednej dodávky, tak výrazne menší počet najazdených kilometrov može znamenať aj toľko, že sa jednalo o mimoriadne poruchové vozidlo.
Len ši to nebude 13,5 tisíc tisícov km. Lebo u nás najazdí autobus takých 100.000 km ročne a v Nemecku, kde sa nehrá na pridelené vozy a prevádzková záloha je omnoho menšia a disponibilita vyššia, to može byť omnoho viac.
Pozerám, že už to sú dosť staré vozy. Ale podľa stavu kilometrov (aj je dobre zadaný, lebo 9 ročný voz s najazdenými 13,5 tis. km sa mi nejak nezdá) by sa čo-to z tej ponuky dalo vybrať.
Ale zas vo veľkopriestoráku je menšia šanca že ťa okradnú už len preto, že prípadný zlodej by bol na očiach ostatného osadenstva. A tiež si svoje cennosti zvyknem uložiť tak, aby sa nedali len tak bez zobudenia uchmatnúť.
No vo vozňoch IC ale niesú kupé, takých vozňov je minimum, väčšinou tam sú len tie štvorky oddelené tmavým sklom bez dverí, osobáky tiež nemajú vždy kupáky. A dokonca ani hlásenie v IC príchod do stanice nemusí stačiť. Otec zaspal a namiesto Žiliny skončil v Liptovskom Mikuláši ?
Aha, pardón. Prehliadol som slovo "musieť". Som sa bál toho, že by si bol aj proti prípadom kúpy/prenájmu ojazdeného vozidla aj keď by to bolo pre DP výhodné. Ale pod pojmom musieť si predstavím taký stav, kedy BP nemá inú možnosť.
Re #121027 Kakke: Ja sa vo vlaku (autobuse) spať nebojím. Jednak som ešte nikdy neprespal zastávku kde vystupujem (ba dokonca som sa poväčšine práve počas príchodu do nej určite zobudil) a tiež môj spánok nie je nejak silný, a tak sa zobudím aj na otvorenie dverí v kupé, takže ma ani neokradnú.
No ja sa bojím vo vlaku spať pokiaľ cestujem sám, nakoľko neviem či by som nevystúpil neskôr. Keď IC končievali v smere do BA výhradne v BA tak nebol problém si pospať keď som šiel sám ale to už dlho nie je a chodí to do Viedne, síce dúfam, že by ma aspoň v Petržalke zobudili aby som vystúpil.
Teraz neviem načo si reagoval lebo po kliknutí to na čo si reagoval mi to nejde do súvisu lebo ten príspevok som písal pre M3go a bol o Solarisoch. Môžeš mi podať správne číslo príspevku na ktorý si chcel reagovať?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk