Reply on: M3go #119134:
preklepol som sa, malo byt 34, nie 32, proti 32 nic nemam (z DD by som linky nebral, tam je dost naprd situacia aj pri sucasnom stave). 84 a 34 su zbytocne linky, moj nepriatel cislo 1 je suverenne linka 84 na zrusenie, vacsinu trasy ju supluje 83, v petrzke 99, poriesit by stacilo druhy koniec. 34ku taktiez 83ka. a ked uz nie zrusit 34 a 84, tak min. obom vyrazne zhorsit interval v prospech 83ky ktora je naozaj nosna a odviezla by na najvytazenejsich usekoch ludi co vyuzivaju vsetky 3 linkyad prestup z 84/99 na 78, ten beztak neexistuje ani dnes, kedze sa musia ludia trepat skrz krizovatku na Farskeho kde z tej zastavky beztak odchadza 95 a prestup v ramci safka by bol bez problemov ak by tam bola konecna 78 (prip. po zruseni 78 do centra by sa trocha presli na malu scenu na 70tku alebo by mohli pouzit 50tku zo safka)
z 95 na 78 sa bude dat prestupit na safku takze minimalne v petrzke 78 nie je potrebna
nemusia ist vsetci na stanicu, ale aj na par zastavok by mohli potrebovat prestup
Petto
A aj taka L28 by sa dala skratit po Rivieru a usetril by sa voz aspon v spicke .
Ked bude EUROVEA a Twincity za 2,3 roky ,urcite stupnu naroky na MHD v danej oblasti. Cize moje scifi : L133 az po AS MN ? prip. dalej na Trnko .