Reply on: NN #119132:
hmm takymto stylom by sme mohli zrusit polovicu liniek MHD, ved na kazdej zastavke nieco premava, cize to supluje vsetky ostatne linky.. Kazda linka ma nejaky vyznam a spaja nieco s niecim...
84 ma spajat internaty Horsky Park s EU, takze urcite by sa nemala rusit (skor vratit do povodnej trasy)..
S tymi prehustenymi zastavkami L78 v okoli Farskeho suhlasim.. ak ju ale chceme skratit na Safko, tak si treba najprv pozriet, z akych liniek v Petrzalke na nu ludia prestupuju.. Ak na nu prestupuju aj z L84 a L99, tak skratenim 78 na Safko tuto moznost prestupu zrusis, a vytvoris tak dalsi zbytocny prestup navyse 84/99+95+78 namiesto 84/99+78..
MatejBA
Dlhe Diely maju cca 20 000 obyvatelov (ak nie viac)
Dajme tomu ze 10 000 maju auta a 10 000 uziva MHD - pri prepravnej kapacite nieco okolo 1500/hodina (spicka) nam vychadza ze tych 10 000 prepravia (ta kapacita je pocitana na normalny stav nie na tlacenicu) za cca. 6 hodin a 36 minut. K tomu pridaj novych seniorov, vystavbu bytov pre cca 1000 ludi (ak nie viac), vsuvku v podobe mensieho autobusu (TAM/Karosa) atd.
Nehovorim, ze len Dlhe Diely su centrum, no bolo by absolutne nevhodne tam dat SORy (9.5 ci 10.5) ak zoberieme do uvahy, ze do 2 rokov tam bude nove nakupne centrum co este viac zvysi prepravnu vytazenost.
A ver, ze ak znizia prepravnu kapacitu a ludia neradi cestuju ako sardinky, tak tym podporia iba automobilovu dopravu.
(Ak SOR, tak jedine pri zlepseni intervalu)