Ved som ti uz pisal ,ze ist L51 z Trnavskeho myta na Nobelovu je ,len pre dochodcov a ludi co maju vela casu.Je to hotovy kolotoc. Okolo Slimaka ides dvakrat.
Dostal som odpoved z DPB ,ze je to na vyziadanie M.C.Nove Mesto pre lepsi pristup k OC Polus bez nutnosti prechadzat krizovatku.Na moju otazku ci ostatny cestujuci uz mozu prechadzat cez krizovatku ci uz z elektricky alebo L 50 a ,ze vytvaraju jalove kilometre pre L51 a robia ju neatraktivnu pre ostatnych som nedostal odpoved.
Chybu urobilo predovšetkým mesto, ktoré nevedelo znevýhodniť IAD z Prístavného mosta. Ten most je pliaga, lebo nič iné zápchy do mesta neprivádza. Z Einsteinovej bohate do Petržalky stačia odbočky v križovaní v Viedenskou cestou a Panónskou. Na Dolnozemskej by som prejazd na Prístavný most zrušil alebo riešil to tak, aby sa z Prístavného mosta dalo ísť len na Dolnozemskú, ale to by chcelo prebudovať zjazd z Prístavného mosta do Petržalky, tak aby z pohľadu áut a vozov MHD bol ten zjazd po ľavej strane a nie pravej. Teda by to chcelo aj posunúť zjazd z Apolla doľava. Potom by aj zaniklo ale možnosť odbočiť z Einsteinovej na Dolnozemskú. A čo sa týka zjazdu z Prístavného mosta na Bajkalskej, ten by som úplne zrušil ? len tak sa môže mesto zbaviť zápch na Bajkalskej nadobro. Keby sa niekto pýtal na linky 96 a 98, tak tie by mali vyhradný bus pruh na Apolle spolu s 68,87 a 88
Otázka k petržalskému presmerovaniu 96/196 - ako budú jazdiť, keď z Apolla sa nedá odbočiť vpravo v prípade, že bude na Prístavnom nehoda/zápcha a pod. (čo sa deje minimálne raz týždenne). Kdepak asi soudruzi z dpb udělali chybu?
Re #117334 geodeath: nie je náhodou cesta 84ky cez Šustekovu kratšia (v km i v čase) ako obchádzka cez Bosákovu? keď už musíme šetriť vzkm napr. kvôli L180... a ďalšej novej "doplnkovej" doprave
A v smer z Nobelovej na Trnavské mýto nevadí, že 51 zastavuje na PCC na rohu Riazanskej? Keby nebolo upindaných dôchodcov, tak by možno ani nejazdila 84 cez celú Mamateyovu ako jazdí teraz ? ?
Pravdepodobne vychadzaju z toho, ze taketo turisticke zajazdy su vopred planovane a je zname kedy tam pridu. Je tak mozne zabranit kolapsu, ktory by sa dotkol aj MHD.
Prečo keď ide 51 z Trnavského mýta na Nobelovu tak medzi zastívkami Hálkova a Polus City Center ide cez Hálkovu, Jarošovu a Vajnorskú? ? Pokiaľ viem tak linka 50 bez takej zachádzky premáva a rovnako zastavuje pri Poluse. Aký má tá zbyotčná okluka zmysel? Navyše po ceste neni ani žiadna zastávka ?
asi nepôsobíš v Osle, ale počas mojej návštevy Osla a vození sa MHD som si tento systém všimol a pozdával sa mi (väčšinou takto boli oddelené uličky, ktoré veľmi výrazným spôsobom skracovali trasy medzi viacerými celkami, osobáky museli ísť dookola, autobus šiel skrz)....
geodeath